Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana Blokow Easyblock.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 GarbacZ

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:StargarD Szczec.
Offline

Napisano 24.07.2010 21:40

Witam. Mam pytanie jak moge podmienic bloki do easyblocka?
  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 24.07.2010 22:41

Nadać taką samą nazwę i nadpisać? :)
  • +
  • -
  • 0

#3 GarbacZ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:StargarD Szczec.
Offline

Napisano 24.07.2010 22:44

robie tak jak ty mowisz ale klocki nadal wygladaja tak samo
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.07.2010 22:54

to usun je od siebie z kompa bo masz juz pewnie sciagniete najlepiej zmienic nazwe w pluginie i nazwe klocka np na stary_klocek_1 itd
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 GarbacZ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:StargarD Szczec.
Offline

Napisano 24.07.2010 23:01

dodam jeszcze ze jak na razie robie to na dedicated server czy to stanowi jakis problem? czy na serverze postawionym na dedyku juz bedzie inaczej?
@edit
gdzie zmienic ta nazwe? np jak mam folder z moimi modelami tzn. cstrike/models/mojemodele/ i chce zeby stad sie pobieraly itp to bierze sie z folderu blockmaker

Użytkownik GarbacZ edytował ten post 24.07.2010 23:33

  • +
  • -
  • 0

#6 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 24.07.2010 23:51

W .sma pluginu masz ścieżki napisane do plików, a jak nie to w jakimś pliku z rozszerzeniem .ini ;]
  • +
  • -
  • 0

#7 GarbacZ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:StargarD Szczec.
Offline

Napisano 25.07.2010 00:05

mam tylko blockmaker_models.ini i kod sma lecz jestem zielony w tego typu rzeczy i nie wiem co gdzie pozmieniac wrzucam to jako zalacznik liczac ze ktos mi pomoze

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 25.07.2010 00:31

Tu zmień... ;]
// block models
new const gszBlockModelDefault[] = "models/blockmaker/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelPlatform[] = "models/blockmaker/bm_block_platform.mdl";
new const gszBlockModelBhop[] = 
"models/mojemodele/bhop.mdl";
new const gszBlockModelDamage[] = "models/blockmaker/bm_block_damage.mdl";
new const gszBlockModelHealer[] = "models/blockmaker/bm_block_healer.mdl";
new const gszBlockModelInvincibility[] = "models/blockmaker/bm_block_invincibility.mdl";
new const gszBlockModelStealth[] = "models/blockmaker/bm_block_stealth.mdl";
new const gszBlockModelSpeedBoost[] = "models/blockmaker/bm_block_speedboost.mdl";
new const gszBlockModelNoFallDamage[] = "models/blockmaker/bm_block_nofalldamage.mdl";
new const gszBlockModelIce[] = "models/blockmaker/bm_block_ice.mdl";
new const gszBlockModelDeath[] = "models/blockmaker/bm_block_death.mdl";
new const gszBlockModelNuke[] = "models/blockmaker/bm_block_nuke.mdl";
new const gszBlockModelCamouflage[] = "models/blockmaker/bm_block_camouflage.mdl";
new const gszBlockModelLowGravity[] = "models/blockmaker/bm_block_lowgravity.mdl";
new const gszBlockModelFire[] = "models/blockmaker/bm_block_fire.mdl";
new const gszBlockModelRandom[] = "models/blockmaker/bm_block_random.mdl";
new const gszBlockModelSlap[] = "models/blockmaker/bm_block_slap.mdl";
new const gszBlockModelHoney[] = "models/blockmaker/bm_block_honey.mdl";
new const gszBlockModelBarrierCT[] = "models/blockmaker/bm_block_barrier_ct.mdl";
new const gszBlockModelBarrierT[] = "models/blockmaker/bm_block_barrier_t.mdl";
new const gszBlockModelBootsOfSpeed[] = "models/blockmaker/bm_block_bootsofspeed.mdl";
new const gszBlockModelGlass[] = "models/blockmaker/bm_block_glass.mdl";
new const gszBlockModelBhopNoSlow[] = "models/blockmaker/bm_block_bhop_noslow.mdl";
new const gszBlockModelAutoBhop[] = "models/blockmaker/bm_block_autobhop.mdl";

  • +
  • -
  • 0

#9 GarbacZ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:StargarD Szczec.
Offline

Napisano 25.07.2010 01:06

czyli ma to wygladac mniej wiecej tak?
// block models
new const gszBlockModelDefault[] = "models/csdiabelsko/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelPlatform[]= "models/bcsdiabelsko/bm_block_platform.mdl";
new const gszBlockModelBhop[] = "models/csdiabelsko/bh1.mdl";
new const gszBlockModelDamage[] = "models/csdiabelsko/obrazenia.mdl";
new const gszBlockModelHealer[] = "models/csdiabelsko/zycie.mdl";
new const gszBlockModelInvincibility[] = "models/csdiabelsko/duszek.mdl";
new const gszBlockModelStealth[] = "models/csdiabelsko/bm_block_stealth.mdl";
new const gszBlockModelSpeedBoost[] = "models/csdiabelsko/strzalka.mdl";
new const gszBlockModelNoFallDamage[] = "models/csdiabelsko/nofalldamage.mdl";
new const gszBlockModelIce[] = "models/csdiabelsko/ice.mdl";
new const gszBlockModelDeath[] = "models/csdiabelsko/smierc.mdl";
new const gszBlockModelNuke[] = "models/csdiabelsko/nuke.mdl";
new const gszBlockModelCamouflage[] = "models/csdiabelsko/kamuflaz.mdl";
new const gszBlockModelLowGravity[] = "models/blockmaker/lowgravity.mdl";
new const gszBlockModelFire[] = "models/csdiabelsko/ogien.mdl";
new const gszBlockModelRandom[] = "models/csdiabelsko/random.mdl";
new const gszBlockModelSlap[] = "models/csdiabelsko/slap.mdl";
new const gszBlockModelHoney[] = "models/csdiabelsko/miod.mdl";
new const gszBlockModelBarrierCT[] = "models/csdiabelsko/bariera_ct.mdl";
new const gszBlockModelBarrierT[] = "models/csdiabelsko/bariera_tt.mdl";
new const gszBlockModelBootsOfSpeed[] = "models/csdiabelsko/buty.mdl";
new const gszBlockModelGlass[] = "models/blockmaker/szyba.mdl";
new const gszBlockModelBhopNoSlow[] = "models/csdiabelsko/bhnoslow.mdl";
new const gszBlockModelAutoBhop[] = "models/csdiabelsko/autobh.mdl";

25 lipiec 2010 - 01:30:
Ok dzięki jest jeszcze jedno.. jak dodac nowy bloczek np. awp/deagle/usp/granaty

Użytkownik GarbacZ edytował ten post 25.07.2010 01:08

  • +
  • -
  • 0

#10 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 25.07.2010 01:43

W nowszych wersjach jest to... :D
  • +
  • -
  • 0

#11 GarbacZ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:StargarD Szczec.
Offline

Napisano 25.07.2010 15:03

w nowszych wersjach tzn?
@edit
mam nowy plugin diblixbm
lecz gdy go chce skompilowac wyskakuje blad
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpZo7YeS.sma(7) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"

Compilation aborted.
1 Error.

moze ktos pomoc?

Użytkownik GarbacZ edytował ten post 25.07.2010 19:11

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych