Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Podmiana Blokow Easyblock.
Temat rozp. GarbacZ, 24.07.2010 21:40
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.07.2010 21:40
Witam. Mam pytanie jak moge podmienic bloki do easyblocka?
#2
Napisano 24.07.2010 22:41
Nadać taką samą nazwę i nadpisać?
#3
Napisano 24.07.2010 22:44
robie tak jak ty mowisz ale klocki nadal wygladaja tak samo
#4
Napisano 24.07.2010 22:54
to usun je od siebie z kompa bo masz juz pewnie sciagniete najlepiej zmienic nazwe w pluginie i nazwe klocka np na stary_klocek_1 itd
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 24.07.2010 23:01
dodam jeszcze ze jak na razie robie to na dedicated server czy to stanowi jakis problem? czy na serverze postawionym na dedyku juz bedzie inaczej?
@edit
gdzie zmienic ta nazwe? np jak mam folder z moimi modelami tzn. cstrike/models/mojemodele/ i chce zeby stad sie pobieraly itp to bierze sie z folderu blockmaker
@edit
gdzie zmienic ta nazwe? np jak mam folder z moimi modelami tzn. cstrike/models/mojemodele/ i chce zeby stad sie pobieraly itp to bierze sie z folderu blockmaker
Użytkownik GarbacZ edytował ten post 24.07.2010 23:33
#6
Napisano 24.07.2010 23:51
W .sma pluginu masz ścieżki napisane do plików, a jak nie to w jakimś pliku z rozszerzeniem .ini ;]
#7
Napisano 25.07.2010 00:05
mam tylko blockmaker_models.ini i kod sma lecz jestem zielony w tego typu rzeczy i nie wiem co gdzie pozmieniac wrzucam to jako zalacznik liczac ze ktos mi pomoze
Załączone pliki
#8
Napisano 25.07.2010 00:31
Tu zmień... ;]
// block models new const gszBlockModelDefault[] = "models/blockmaker/bm_block_default.mdl"; new const gszBlockModelPlatform[] = "models/blockmaker/bm_block_platform.mdl"; new const gszBlockModelBhop[] = "models/mojemodele/bhop.mdl"; new const gszBlockModelDamage[] = "models/blockmaker/bm_block_damage.mdl"; new const gszBlockModelHealer[] = "models/blockmaker/bm_block_healer.mdl"; new const gszBlockModelInvincibility[] = "models/blockmaker/bm_block_invincibility.mdl"; new const gszBlockModelStealth[] = "models/blockmaker/bm_block_stealth.mdl"; new const gszBlockModelSpeedBoost[] = "models/blockmaker/bm_block_speedboost.mdl"; new const gszBlockModelNoFallDamage[] = "models/blockmaker/bm_block_nofalldamage.mdl"; new const gszBlockModelIce[] = "models/blockmaker/bm_block_ice.mdl"; new const gszBlockModelDeath[] = "models/blockmaker/bm_block_death.mdl"; new const gszBlockModelNuke[] = "models/blockmaker/bm_block_nuke.mdl"; new const gszBlockModelCamouflage[] = "models/blockmaker/bm_block_camouflage.mdl"; new const gszBlockModelLowGravity[] = "models/blockmaker/bm_block_lowgravity.mdl"; new const gszBlockModelFire[] = "models/blockmaker/bm_block_fire.mdl"; new const gszBlockModelRandom[] = "models/blockmaker/bm_block_random.mdl"; new const gszBlockModelSlap[] = "models/blockmaker/bm_block_slap.mdl"; new const gszBlockModelHoney[] = "models/blockmaker/bm_block_honey.mdl"; new const gszBlockModelBarrierCT[] = "models/blockmaker/bm_block_barrier_ct.mdl"; new const gszBlockModelBarrierT[] = "models/blockmaker/bm_block_barrier_t.mdl"; new const gszBlockModelBootsOfSpeed[] = "models/blockmaker/bm_block_bootsofspeed.mdl"; new const gszBlockModelGlass[] = "models/blockmaker/bm_block_glass.mdl"; new const gszBlockModelBhopNoSlow[] = "models/blockmaker/bm_block_bhop_noslow.mdl"; new const gszBlockModelAutoBhop[] = "models/blockmaker/bm_block_autobhop.mdl";
#9
Napisano 25.07.2010 01:06
czyli ma to wygladac mniej wiecej tak?
25 lipiec 2010 - 01:30:
Ok dzięki jest jeszcze jedno.. jak dodac nowy bloczek np. awp/deagle/usp/granaty
// block models new const gszBlockModelDefault[] = "models/csdiabelsko/bm_block_default.mdl"; new const gszBlockModelPlatform[]= "models/bcsdiabelsko/bm_block_platform.mdl"; new const gszBlockModelBhop[] = "models/csdiabelsko/bh1.mdl"; new const gszBlockModelDamage[] = "models/csdiabelsko/obrazenia.mdl"; new const gszBlockModelHealer[] = "models/csdiabelsko/zycie.mdl"; new const gszBlockModelInvincibility[] = "models/csdiabelsko/duszek.mdl"; new const gszBlockModelStealth[] = "models/csdiabelsko/bm_block_stealth.mdl"; new const gszBlockModelSpeedBoost[] = "models/csdiabelsko/strzalka.mdl"; new const gszBlockModelNoFallDamage[] = "models/csdiabelsko/nofalldamage.mdl"; new const gszBlockModelIce[] = "models/csdiabelsko/ice.mdl"; new const gszBlockModelDeath[] = "models/csdiabelsko/smierc.mdl"; new const gszBlockModelNuke[] = "models/csdiabelsko/nuke.mdl"; new const gszBlockModelCamouflage[] = "models/csdiabelsko/kamuflaz.mdl"; new const gszBlockModelLowGravity[] = "models/blockmaker/lowgravity.mdl"; new const gszBlockModelFire[] = "models/csdiabelsko/ogien.mdl"; new const gszBlockModelRandom[] = "models/csdiabelsko/random.mdl"; new const gszBlockModelSlap[] = "models/csdiabelsko/slap.mdl"; new const gszBlockModelHoney[] = "models/csdiabelsko/miod.mdl"; new const gszBlockModelBarrierCT[] = "models/csdiabelsko/bariera_ct.mdl"; new const gszBlockModelBarrierT[] = "models/csdiabelsko/bariera_tt.mdl"; new const gszBlockModelBootsOfSpeed[] = "models/csdiabelsko/buty.mdl"; new const gszBlockModelGlass[] = "models/blockmaker/szyba.mdl"; new const gszBlockModelBhopNoSlow[] = "models/csdiabelsko/bhnoslow.mdl"; new const gszBlockModelAutoBhop[] = "models/csdiabelsko/autobh.mdl";
25 lipiec 2010 - 01:30:
Ok dzięki jest jeszcze jedno.. jak dodac nowy bloczek np. awp/deagle/usp/granaty
Użytkownik GarbacZ edytował ten post 25.07.2010 01:08
#10
Napisano 25.07.2010 01:43
W nowszych wersjach jest to...
#11
Napisano 25.07.2010 15:03
w nowszych wersjach tzn?
@edit
mam nowy plugin diblixbm
lecz gdy go chce skompilowac wyskakuje blad
moze ktos pomoc?
@edit
mam nowy plugin diblixbm
lecz gdy go chce skompilowac wyskakuje blad
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team /home/groups/amxmodx/tmp3/phpZo7YeS.sma(7) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat" Compilation aborted. 1 Error.
moze ktos pomoc?
Użytkownik GarbacZ edytował ten post 25.07.2010 19:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych