Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

potrzebuje funkcji - losowanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Potatek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:resp
Offline

Napisano 24.07.2010 11:23

Mógłby ktoś napisać mi gotową funkcje na losowanie? potrzebuje by po wpisaniu /losowanie wybrało mi jeden z 15 tekstów.

Albo nakierujcie gdzie mogę znaleźć taką funkcje... Tylko nie ruletka i diablomod :)

Użytkownik Potatek edytował ten post 24.07.2010 11:24

  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.07.2010 11:39


public losowanie(id){
new liczba_a = 1;
new liczba_b = 15;
new wylosowana_liczba = random_num(liczba_a, liczba_b); // Najlepiej wstawić od razu liczby pomijając deklarowanie zmiennych i przypisywanie im wartosci

switch(wylosowana_liczba){
case 1:
{
kod
}
case 2:
{
kod
}
itd.
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Potatek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:resp
Offline

Napisano 24.07.2010 11:42

Dzięki wielkie tego szukałem
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_Maestro_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.07.2010 11:43

To tak uzywamy:
random_num(1, 3)
Funkcja losuje dowolną liczbę całkowitą w przedziale a - b, czyli 1,2,3.
Potem uzyj switch i przypisz im tekst np:
key = random_num(1, 3);
    switch(key){ 
case 1:{
client_print(id, print_chat, "xxxweweweexxx")
}

case 2:{
client_print(id, print_chat, "xxxxxx")
}
}


#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 24.07.2010 11:45


public losowanie(id){
new liczba_a = 1;
new liczba_b = 15;
new wylosowana_liczba = random_num(liczba_a, liczba_b); // Najlepiej wstawić od razu liczby pomijając deklarowanie zmiennych i przypisywanie im wartosci

switch(wylosowana_liczba){
case 1:
{
kod
}
case 2:
{
kod
}
itd.
}
}


Ortega a nie prościej:
Spoiler


#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.07.2010 12:08

Prościej ale początkujący skrypter to co napisałem łatwiej przyswoi.
  • +
  • -
  • 0

#7 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 24.07.2010 14:50

Jak dla mnie to lepiej to co w spoilerze :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych