Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cisza wyborcza:)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 bakaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:152
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 23.07.2010 17:47

Witam:) Daloby rade zrobic plugin, ktory podczas votowania nie wyswietla chatu? tzn. zeby gracze nie mogli nic napisac na czas vota. Dodam, ze na serwie mam galileo. Po co mi to? Po to, zeby nikt nie spamowal nazwa mapki, a bezmozgi nie kierowaly sie tym co pisza inni:)
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 24.07.2010 00:19

Najłatwiej edytować sma Galileo i przekompilować.

Dodaj tego ifa do cmd_say
public cmd_say(id)
{
	if(g_voteStatus & VOTE_IN_PROGRESS)
		return PLUGIN_HANDLED;

jeśli też say_team blokować to dodaj do plugin_init()
register_clcmd("say_team", "cmd_sayteam", -1);
a gdzieś w kodzie:
public cmd_sayteam(id)
{
	if(g_voteStatus & VOTE_IN_PROGRESS)
		return PLUGIN_HANDLED;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Mati_aja

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 24.07.2010 14:37

Najłatwiej edytować sma Galileo i przekompilować.

Dodaj tego ifa do cmd_say

public cmd_say(id)
{
	if(g_voteStatus & VOTE_IN_PROGRESS)
		return PLUGIN_HANDLED;

jeśli też say_team blokować to dodaj do plugin_init()
register_clcmd("say_team", "cmd_sayteam", -1);
a gdzieś w kodzie:
public cmd_sayteam(id)
{
	if(g_voteStatus & VOTE_IN_PROGRESS)
		return PLUGIN_HANDLED;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}



To nie daje np. na 30 sek. przed votem tylko na samego vota ?
Przydało by się dopisać o mutowanie voice
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych