Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
BF2 wylaczenie mocy odznaki
#2
Napisano 22.07.2010 20:00
#3
Napisano 22.07.2010 20:09
Poszperałem w kodzie i jedyne co znalazłem to to że jest include mówiący o mocy odznakach.
Ale nie wiem czy nie ma innego sposobu jak coś to:
addons/amxmodx/scripting/bf2/badgepowers.inl
if ( cs_get_user_vip(id) )
{
//VIPs only have 1 speed no matter the weapon
speed = 227.0;
}
else
{
new weapon = get_user_weapon(id);
speed = gCSWeaponSpeed[weapon];
if ( gCurrentFOV[id] <= 45 )
{
switch(weapon)
{
case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
}
}
}
new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
if ( smglevel )
{
//15 units faster per level.
speed += (smglevel * 15.0);
}
}
if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
{
set_user_maxspeed(id, speed);
}
}
#4
Napisano 22.07.2010 20:15
speed += (smglevel * 15.0)
zamieniasz ją na
speed += (smglevel * 0.0)
ew.
speed += (smglevel + 0.0)
Użytkownik Apple() edytował ten post 22.07.2010 20:19
#5
Napisano 22.07.2010 20:17
#6
Napisano 22.07.2010 20:17
1.5.2 bez mozliwosci restartowaniajakiej wersji uzywasz? z mozliwoscia resetu statystyk czy bez?
@bywa: Juz probowalem zmieniac wartosc speed += (smglevel * 15.0); na 0, niestety nic to nie dalo, malo tego, usuniecie
new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG]; if ( smglevel ) { //15 units faster per level. speed += (smglevel * 15.0); } } if ( speed != get_user_maxspeed(id) ) { set_user_maxspeed(id, speed); }rowniez nic nie dalo.
@Apple: niestety probowalem juz tego wczesniej, bez pozadanego efektu.
Użytkownik pe. edytował ten post 22.07.2010 20:20
#7
Napisano 22.07.2010 20:18
#8
Napisano 22.07.2010 20:22
@up ale masz pytania synu, mam dla Ciebie radę od Ojca Mateusza i mojego kolegi
Użytkownik Apple() edytował ten post 22.07.2010 20:25
#9
Napisano 22.07.2010 20:24
//Bf2 Rank Mod badge powers File
//Contains all the power giving etc checking functions.
#if defined bf2_powers_included
#endinput
#endif
#define bf2_powers_included
public set_speed(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;
new Float:speed;
if ( g_imobile[id] )
{
speed = 100.0;
}
else
{
if ( cs_get_user_vip(id) )
{
//VIPs only have 1 speed no matter the weapon
speed = 227.0;
}
else
{
new weapon = get_user_weapon(id);
speed = gCSWeaponSpeed[weapon];
if ( gCurrentFOV[id] <= 45 )
{
switch(weapon)
{
case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
}
}
}
new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
if ( smglevel )
{
//15 units faster per level.
speed += (smglevel * 15.0);
}
}
if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
{
set_user_maxspeed(id, speed);
}
}
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
public remove_imobile(id)
{
g_imobile[id] = false;
set_speed(id);
}
public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new bool:givenitem = false;
new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);
set_user_health(id, hp);
givenitem = true;
}
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);
if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}
if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}
givenitem = true;
}
}
new CsArmorType:ArmorType;
switch (numofbadges[id])
{
case 6 .. 11: {
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 )
{
cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
}
case 12 .. 17: {
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 )
{
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
}
case 18 .. 24: {
cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
}
if ( givenitem )
screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Chce zmienic tylko to.
Użytkownik pe. edytował ten post 22.07.2010 20:25
#10
Napisano 22.07.2010 20:31
new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
if ( smglevel )
{
//15 units faster per level.
speed += (smglevel * 15.0);
}
}
if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
{
set_user_maxspeed(id, speed);
}
}
zamień na to:
new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
if ( smglevel )
{
//15 units faster per level.
speed += (smglevel+0.0);
}
}
// if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
// {
// set_user_maxspeed(id, speed);
// }
}
mejbi łorks?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych