Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BF2 wylaczenie mocy odznaki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 pe.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:sk
Offline

Napisano 22.07.2010 19:55

Witam, orientuje sie moze ktos w jaki sposob wylaczyc moc odznaki za mp5? Chodzi o dodawanie szybkosci z kazdym kolejnym poziomem, chcialbym zmienic wartosc dodawanej szybkosci na 0 lub wylaczyc ja calkowicie.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 22.07.2010 20:00

jakiej wersji uzywasz? z mozliwoscia resetu statystyk czy bez?
  • +
  • -
  • 0

#3 bywa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.07.2010 20:09

Podejrzewam że trzeba zmienić to w kodzie.
Poszperałem w kodzie i jedyne co znalazłem to to że jest include mówiący o mocy odznakach.

Ale nie wiem czy nie ma innego sposobu jak coś to:
addons/amxmodx/scripting/bf2/badgepowers.inl


if ( cs_get_user_vip(id) )
{
//VIPs only have 1 speed no matter the weapon
speed = 227.0;
}
else
{
new weapon = get_user_weapon(id);

speed = gCSWeaponSpeed[weapon];

if ( gCurrentFOV[id] <= 45 )
{
switch(weapon)
{
case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
}
}
}

new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
if ( smglevel )
{
//15 units faster per level.
speed += (smglevel * 15.0);
}
}

if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
{
set_user_maxspeed(id, speed);
}
}


#4 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 22.07.2010 20:15

Szukasz addons/amxmodx/scripting/bf2/badgepowers.inl czy jak to tam leciało, szukasz linijki
speed += (smglevel * 15.0)


zamieniasz ją na

speed += (smglevel * 0.0)


ew.
speed += (smglevel + 0.0)

Użytkownik Apple() edytował ten post 22.07.2010 20:19

  • +
  • -
  • 0

#5 bywa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.07.2010 20:17

Właśnie to miałem na myśli co kolega napisał tylko nie mogłem znaleźć linijki :D

#6 pe.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:sk
Offline

Napisano 22.07.2010 20:17

jakiej wersji uzywasz? z mozliwoscia resetu statystyk czy bez?

1.5.2 bez mozliwosci restartowania

@bywa: Juz probowalem zmieniac wartosc speed += (smglevel * 15.0); na 0, niestety nic to nie dalo, malo tego, usuniecie
new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
                if ( smglevel )
                {
                        //15 units faster per level.
                        speed += (smglevel * 15.0);
                }
        }

        if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
        {
                set_user_maxspeed(id, speed);
        }
rowniez nic nie dalo.

@Apple: niestety probowalem juz tego wczesniej, bez pozadanego efektu.

Użytkownik pe. edytował ten post 22.07.2010 20:20

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 bywa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.07.2010 20:18

hmm .. a tylko to chcesz wyłączyć czy wszystkie?

#8 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 22.07.2010 20:22

Wrzuć tu ten plik, postaram się to zrobić na dziś/jutro rano

@up ale masz pytania synu, mam dla Ciebie radę od Ojca Mateusza i mojego kolegi
Spoiler

Użytkownik Apple() edytował ten post 22.07.2010 20:25

  • +
  • -
  • 0

#9 pe.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:sk
Offline

Napisano 22.07.2010 20:24

//Bf2 Rank Mod badge powers File
//Contains all the power giving etc checking functions.

#if defined bf2_powers_included
#endinput
#endif
#define bf2_powers_included

public set_speed(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;

new Float:speed;

if ( g_imobile[id] )
{
speed = 100.0;
}
else
{
if ( cs_get_user_vip(id) )
{
//VIPs only have 1 speed no matter the weapon
speed = 227.0;
}
else
{
new weapon = get_user_weapon(id);

speed = gCSWeaponSpeed[weapon];

if ( gCurrentFOV[id] <= 45 )
{
switch(weapon)
{
case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
}
}
}

new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
if ( smglevel )
{
//15 units faster per level.
speed += (smglevel * 15.0);
}
}

if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
{
set_user_maxspeed(id, speed);
}
}

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}

public remove_imobile(id)
{
g_imobile[id] = false;

set_speed(id);
}

public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new bool:givenitem = false;

new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);

set_user_health(id, hp);

givenitem = true;
}

new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");

}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}

new CsArmorType:ArmorType;

switch (numofbadges[id])
{
case 6 .. 11: {
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 )
{
cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
}

case 12 .. 17: {
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 )
{
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
}

case 18 .. 24: {
cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
givenitem = true;
}
}

if ( givenitem )
screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Chce zmienic tylko to.

Użytkownik pe. edytował ten post 22.07.2010 20:25

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#10 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 22.07.2010 20:31

to
                new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
if ( smglevel )
{
//15 units faster per level.
speed += (smglevel * 15.0);
}
}

if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
{
set_user_maxspeed(id, speed);
}
}


zamień na to:

new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
if ( smglevel )
{
//15 units faster per level.
speed += (smglevel+0.0);
}
}

// if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
// {
// set_user_maxspeed(id, speed);
// }
}


mejbi łorks?
  • +
  • -
  • 0

#11 pe.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:sk
Offline

Napisano 23.07.2010 10:09

Niestety nie dziala, sprawdzalem na lanie usunalem wszystkie odznaki wgralem czysta baze ale nie pomoglo, nadal po dodaniu odznaki biega szybciej.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych