Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Powiekszenie magazynku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Loniu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 22.07.2010 10:25

Witam mam takie pytanie, czy da rade w jakims pliku sma czy gdzies edytować magazynek? Tzn jak
mp5navy ma 30 naboi to mozna tak przerobić by miala 60 naboi ?
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 22.07.2010 10:35

Lok na ten skrypt :] tak się powiększa ilość naboi

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Wiecej Ammo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /losuj", "Wiecej_Ammo")
}
public Wiecej_Ammo(id){
switch( random_num(1, 5) )
{
case 1:
{// Sam ustawiasz ile dla danej broni ma zostać dodanych naboi
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 200) //Dałem 200 bo tak mi się chciało
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_ups")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 200) //Dałem 200 bo tak mi się chciało
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200) //Dałem 200 bo tak mi się chciało
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 50) //Dałem 50 bo tak mi się chciało
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_flashbang")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 50) //Dałem 50 bo tak mi się chciało
}
}// Wymagania Dobry Mózg, Moduł CSTRIKE i Funkcja cs_set_user_bpammo(gracz/wszyscy, Broń, naboje)
}

Użytkownik true ?= false edytował ten post 22.07.2010 10:36


#3 Loniu

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 22.07.2010 10:57

np mam Realism Paintball Mod i chcialbym przerobic markera (mp5) z 30 kulek na 50 lub wyl przeładowywanie, pomoze mi ktos ?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.07.2010 13:07

Weapons MaxClip 0.3.0 (22 mar 2010) - AlliedModders
i dodaj do amxx.cfg
weapon_maxclip mp5navy 60

  • +
  • -
  • 0

#5 Loniu

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 22.07.2010 15:04

dziekuje mozna zamknac temat troszeczke edytowalem sma i zrobilem sam
dzięki za pomoc
pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 22.07.2010 15:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych