Mój problem jest taki:
zrobilem mape i nie wstawiales zadnego light_enivortmer czy jakos tak bez wstawiana bylo wszedzie jasno tak jakby bylo swiatlo wstawiane, lecz jak wstawie to cala mapa robi sie czarna w grze , trzeba uzywac latarki:[
Proszę o szybką odpowiedź czemu tak sie dzieje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
VHE 3.5 PL problem
Temat rozp. Rafi523, 20.07.2010 10:07
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.07.2010 10:07
#2
Napisano 20.07.2010 10:30
Po pierwsze pisz po polsku , bo mimo tego, że jestem polakiem za skurczybyka nie miałem pojęcia o co chodzi w tym temacie. Jednak po głębszej analizie:
Jest niemożliwe, żeby bez bytów światła uzyskać światło. Jest za to możliwe, że tworzysz byt light_environment o kolorze czarnym i to daje efekt właśnie jakby braku światła. Następną przyczyną może być błąd w kompilatorze hlrad, choć nie jestem pewien, bo jak pamiętam on odpowiada za odbicia wiązek światła od powierzchni, płynnego przejścia cieni itp. ale czy odpowiada za samą kompilację bytów światła to ciężko mi powiedzieć. Jeśli więc kompilator hlrad odpowiada za byty światła na mapie to albo nie uruchomiłeś go do kompilacji albo jest popsuty. Może mógłby się wypowiedzieć jednak ktoś kto się bardziej zna, bo to co napisałem to tylko teoria i to nie do końca poprawna, a nie wiem jak to się ma w praktyce.
Jest niemożliwe, żeby bez bytów światła uzyskać światło. Jest za to możliwe, że tworzysz byt light_environment o kolorze czarnym i to daje efekt właśnie jakby braku światła. Następną przyczyną może być błąd w kompilatorze hlrad, choć nie jestem pewien, bo jak pamiętam on odpowiada za odbicia wiązek światła od powierzchni, płynnego przejścia cieni itp. ale czy odpowiada za samą kompilację bytów światła to ciężko mi powiedzieć. Jeśli więc kompilator hlrad odpowiada za byty światła na mapie to albo nie uruchomiłeś go do kompilacji albo jest popsuty. Może mógłby się wypowiedzieć jednak ktoś kto się bardziej zna, bo to co napisałem to tylko teoria i to nie do końca poprawna, a nie wiem jak to się ma w praktyce.
#3
Napisano 20.07.2010 10:49
jak wstawie light_spot to jest swiatlo ale male to jest log z kompilacji
[warn=Pavulon]Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.[/warn]
[warn=Pavulon]Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.[/warn]
#5
Napisano 21.07.2010 13:04
Możliwe że masz bryłę na której jest tekstura jakiejś ściany i tekstura sky.
Zaznacz bryły które służą jako ściany i nadaj im jednakową tekstrę na wszystkich powierzchniach
To samo tyczy się podłogi
A bryła służąca jako niebo musi być cała w teksturze sky.
PS: Najlepiej wyślij mape.
Zaznacz bryły które służą jako ściany i nadaj im jednakową tekstrę na wszystkich powierzchniach
To samo tyczy się podłogi
A bryła służąca jako niebo musi być cała w teksturze sky.
PS: Najlepiej wyślij mape.
#6
Napisano 21.07.2010 13:30
Ja zrobiłem tak jak napisałeś i się pojawiło światło więc u niego też powinno zadziałać tylko przed kompilowaniem powinien zaznaczyć "Kompilator VIS > Normalnie" i te obok tak samo ;]
#7
Napisano 22.07.2010 10:27
dziala!!
dzięki ci wielkie:) teraz tworze normalne mapy ))))))))))))))))))))))))
dzięki ci wielkie:) teraz tworze normalne mapy ))))))))))))))))))))))))
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych