Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

VHE 3.5 PL problem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafi523

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.07.2010 10:07

Mój problem jest taki:
zrobilem mape i nie wstawiales zadnego light_enivortmer czy jakos tak bez wstawiana bylo wszedzie jasno tak jakby bylo swiatlo wstawiane, lecz jak wstawie to cala mapa robi sie czarna w grze , trzeba uzywac latarki:[

Proszę o szybką odpowiedź czemu tak sie dzieje
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.07.2010 10:30

Po pierwsze pisz po polsku , bo mimo tego, że jestem polakiem za skurczybyka nie miałem pojęcia o co chodzi w tym temacie. Jednak po głębszej analizie:
Jest niemożliwe, żeby bez bytów światła uzyskać światło. Jest za to możliwe, że tworzysz byt light_environment o kolorze czarnym i to daje efekt właśnie jakby braku światła. Następną przyczyną może być błąd w kompilatorze hlrad, choć nie jestem pewien, bo jak pamiętam on odpowiada za odbicia wiązek światła od powierzchni, płynnego przejścia cieni itp. ale czy odpowiada za samą kompilację bytów światła to ciężko mi powiedzieć. Jeśli więc kompilator hlrad odpowiada za byty światła na mapie to albo nie uruchomiłeś go do kompilacji albo jest popsuty. Może mógłby się wypowiedzieć jednak ktoś kto się bardziej zna, bo to co napisałem to tylko teoria i to nie do końca poprawna, a nie wiem jak to się ma w praktyce.
  • +
  • -
  • 0

#3 Rafi523

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.07.2010 10:49

jak wstawie light_spot to jest swiatlo ale male :( to jest log z kompilacji
[warn=Pavulon]Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.[/warn]
  • +
  • -
  • -1

#4 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.07.2010 14:27

Był już taki problem >> KLIK
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.07.2010 13:04

Możliwe że masz bryłę na której jest tekstura jakiejś ściany i tekstura sky.
Zaznacz bryły które służą jako ściany i nadaj im jednakową tekstrę na wszystkich powierzchniach
To samo tyczy się podłogi
A bryła służąca jako niebo musi być cała w teksturze sky.

PS: Najlepiej wyślij mape.
  • +
  • -
  • 2

#6 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.07.2010 13:30

Ja zrobiłem tak jak napisałeś i się pojawiło światło więc u niego też powinno zadziałać tylko przed kompilowaniem powinien zaznaczyć "Kompilator VIS > Normalnie" i te obok tak samo ;]
  • +
  • -
  • 0

#7 Rafi523

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.07.2010 10:27

dziala!!
dzięki ci wielkie:) teraz tworze normalne mapy :)))))))))))))))))))))))))
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych