-Może latać tak jak ninja.
-Ma zmniejszona widoczność do 150
-Po naladowaniu ma pancerz (max 10)
-Odbijaja sie pociski (od czasu do czasu)
-po naladowaniu ma he
To normalnie dodaje klase, bylo opisane w poradniku:
[Tutorial] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
I teraz tak, tam gdzie mam ladowanie noża daje sobie te 10 pancerza i he, wydaje mi sie ze powinno wygladac to tak:
case Test_Klasa:
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>10)
{
ultra_armor[id]=10
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 10",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
Zeby klasa latala jak ninja wydaje mi sie ze wystarczy:
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if((player_class[id] == Ninja) && (player_class[id] == Test_Klasa))
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}
No, nie mam pojęcia jak zrobic 150 widzialnosci i odbijanie sie pociskow jak u palka W sumie, to moja pierwsza "klasa" ktora robie, wiec proszę o wyrozumialosc... Pewnie to i tak cale źle bedzie
W sumie to moja pierwsza klasa i jak ja skoncze to będę z siebie dumny!
Edited by solven, 19.07.2010 18:29.