Spoiler
new ent = create_entity("info_target")
if (pev_valid(ent) && is_user_alive(id))
{
new Float:vangles[3], Float:nvelocity[3], Float:voriginf[3], vorigin[3];
set_pev(ent, pev_classname, "dancing_bot");
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/player/gign/gign.mdl");
set_pev(ent, pev_gravity,1.0);
get_user_origin(id, vorigin, 1);
IVecFVec(vorigin, voriginf);
set_pev(ent,pev_origin,voriginf)
static Float:player_angles[3]
pev(id, pev_angles, player_angles)
player_angles[2] = 0.0
set_pev(ent, pev_angles, player_angles);
pev(id, pev_v_angle, vangles);
set_pev(ent, pev_v_angle, vangles);
pev(id, pev_view_ofs, vangles);
set_pev(ent, pev_view_ofs, vangles);
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS );
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
set_pev(ent,pev_sequence,1)
set_pev(ent,pev_framerate,1.0)
}
ale odrazu po utworzeniu spada do połowy w ziemię
Użytkownik DarkGL edytował ten post 18.07.2010 20:10