Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Klasami zombieNIe da się skomplikować pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kociak

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.07.2010 22:23


/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
Feel free to modify their attributes to your liking.

Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
will be used for all players (by default, Classic Zombie).

================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Klasyczne Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczne Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Zbalansowane=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 240
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Szybkie Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybkie Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed+ Knockback+" }
new const zclass2_model[] = { "szybkie_zombie" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass2_health = 1200
const zclass2_speed = 270
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Trujace Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Trujace Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "trujace_zombie" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_big.mdl" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 230
const Float:zclass3_gravity = 0.55
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Twister Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Twister Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Jump-" }
new const zclass4_model[] = { "twister_zombie" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "twister_zombie_hand.mdl" }
const zclass4_health = 5000
const zclass4_speed = 170
const Float:zclass4_gravity = 0.80
const Float:zclass4_knockback = 0.25

// Dziwne Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Dziwne Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP+ Knockback+ Leech+" }
new const zclass5_model[] = { "dziwne_zombie" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass5_health = 3400
const zclass5_speed = 230
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "5.0", "devos")

// Register all classes
zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}

O to moj plik Sma po przerobieniu ponieważ chciałem zmienić hp na serwerze oraz prędkość ząbiaków ale nie znam się i nie da się tego skomplikować, nawet podstawowego sma nie da się skomplikować ;/ Prosił bym jeżeli są błędy o poprawienie i skąplikowanie.

Użytkownik kociak edytował ten post 16.07.2010 22:24

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
To jeden z wielu naszych serwerów.
Masz jakieś sugestie związane z serwerem ? Zaprezentuj nam je na naszym forum.

www.Cs-Dreams.pl

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 17.07.2010 09:45

xD

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 300 bytes
Code size: 760 bytes
Data size: 1456 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=41 cells (164 bytes)
Total requirements: 18900 bytes
Done.


A tu pliki :]

Załączone pliki



#3 Antymateria

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 17.07.2010 13:42

Można też zmieniać prędkość i hp w zp_zombieclasses.ini w addons/amxmodx/configs. W plikach *.sma jest duże ryzyko, że się zwali cały plugin.

#4 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 17.07.2010 15:00

A tak na przyszłość nie chce ci kompilować, bo nie masz include...
#include <zombieplague>

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 17.07.2010 15:02

  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.07.2010 03:06

A tak na przyszłość nie chce ci kompilować, bo nie masz include...

#include <zombieplague>

A tak na przyszłość plik zombieplague.inc w załączniku, dodajesz to do AMX Mod X\files\base\scripting\include, oczywiście jak masz amxxstudio.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 kociak

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 24.07.2010 11:26

Dzięki ;]

A i ja zmieniałem juz w zp_zombieclasses.ini i nic to nie dało ;/ Takie jeszcze 1 pytanie dotyczące Zombie Plague 4.3 bo nie wiem zabardzo jak ustawic hp nemka ;/ znaczy dokladnie nie wiem. Ustawialem bodajze w zombie cos tam cfg i nemek ma caly czas 5000 hp ;/
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
To jeden z wielu naszych serwerów.
Masz jakieś sugestie związane z serwerem ? Zaprezentuj nam je na naszym forum.

www.Cs-Dreams.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych