Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

VHE 3.5 - 2 problemy ;/


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shady

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.07.2010 17:32

Witam.

Jak w temacie mam 2 małe problemy z VHE.

1.Pracuję nad mapą deathrun i chciałbym na końcu mapy dodać bryłę na którą jak się wejdzie to leci muza.
Z tą bryła nie ma żadnego problemu , ale mam problem z tą muzą.Chciałbym dodać swoją ale nie wiem jak.

2.Kumpel zrobił mi plik wad z moimi teksturami które chce dodać na mapę.Dodałem je do programu.Wkładam je do mapy , kompiluje.
Załączam mapę w CS i wyskakuje błąd:

"Bad Surface extents 10720/0 at position (-3672,3998,248)"

Są to współrzędne mojej tekstury.

Oto logi:

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT34~1\hlbsp.exe C:\Users\Shady\Desktop\VHEmap\deathrun_ks-cs

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 3 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1295 (0.04 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity func_door @ (-3192,-3716,-104)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...1555 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1513 (0.05 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...1549 (0.06 seconds)
0.87 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT34~1\hlvis.exe C:\Users\Shady\Desktop\VHEmap\deathrun_ks-cs
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\Shady\Desktop\VHEmap\deathrun_ks-cs.log for the cause.

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT34~1\hlrad.exe -extra C:\Users\Shady\Desktop\VHEmap\deathrun_ks-cs
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\Shady\Desktop\VHEmap\deathrun_ks-cs.log for the cause.

----- END hlrad -----


Entity func_door @ (-3192,-3716,-104)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush


Sprawdzalem te kordy i tam nic nie ma.Ekhm?

Mam nadzieję, że pomożecie mi uporać się z tymi problemami.

Dziękuję i pozdrawiam!
  • +
  • -
  • 0

#2 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 18.07.2010 11:17

usuń tego klocka z błędem i zrób go od nowa :]
  • +
  • -
  • 0

#3 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.07.2010 14:34

na 2. Tobie odpowiedział ;] a co do 1-ego zamień tą bryłę w func_button i w Uruchom wpisz np. muza (we flagach możesz zaznaczyć włącz/wyłącz), potem wstawiasz ambient_generic i tam:
Nazwa bytu: muza( to co dałeś w func_button)
Nazwa pliku wav (tutaj ścieżka): /sound/muza.wav
Reszte według uznania, ale możesz zostawić domyślne wartości. We flagach dajesz "Na całej mapie"

Użytkownik Ryuu edytował ten post 18.07.2010 14:35

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych