Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
max lvl 401 COD MOD
#1
Napisano 15.07.2010 15:26
2.CZy mogłbym mi ktos powiedziec nieweim czy jest jakis bug czy co ze niektorzyu gracze moge sobie np na komandosie kupic inna bron niz deagle albo sniper moze kupic shota.
3. I chciałbym sie zapytac jak zrobic wlasny itemy np
1/1z scouta nazwa scout max
1/4z famasa tlyko dla rambo nazwa FAMAS extra
i taki item co daje plus 10 do wszystkich statystyk nazwa Item EXTRA
i jesze 1 item ze jeest sie PRawie niewidocznym i ma sie tylko noz
Z gory thx
PS gdby trzeba bylo sma pisac:D
DAJE KARME DUZO
#2
Napisano 15.07.2010 16:38
2.CZy mogłbym mi ktos powiedziec nieweim czy jest jakis bug czy co ze niektorzyu gracze moge sobie np na komandosie kupic inna bron niz deagle albo sniper moze kupic shota.
To musisz sobie sam zablokować w amxmodmenu.
DAJE KARME DUZO
Spoko mam jedzenie
#3
Napisano 15.07.2010 16:43
#4
Napisano 15.07.2010 17:06
CoD - Moce, itemy itp... - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Generator Tabel Expa:
Generate Exp Table - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
1/1 z Scout
Błąd-Klasa postaci - Nieoficjalny polski support AMX Mod X (czytaj temat od Dołu)
co do Niewidzialności to robisz podobnie jak z Scout ale:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == np. 41)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha, 7); // 7 to przykład (widoczność Ninja w Diablo)
}
dodajesz to do public Odrodzenie
Użytkownik AmD edytował ten post 15.07.2010 17:06
#5
Napisano 15.07.2010 19:59
15 lipiec 2010 - 20:20:
AMD Dodalem to do plublic odrodzenie i niechce sie skompilowac
Załączone pliki
#6
Napisano 15.07.2010 20:45
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 4088 bytes Code size: 60100 bytes Data size: 43380 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 123952 bytes Done.u mnie się kompiluje...
@edit sry zły Public
sprawdź tutaj jest z tym itemem:
Wklejka #365082 | Wklej.org
Użytkownik AmD edytował ten post 15.07.2010 20:51
#7
Napisano 15.07.2010 20:54
dodalem jej hp, pancerz itp itd born knife
ale sie nie skompiluje
pisze
Your plugin failed to compile! Read the errors below:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
/groups/amxmodx/tmp3/texttElrIg.sma(165) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
/groups/amxmodx/tmp3/texttElrIg.sma(166) : error 010: invalid function or declaration
2 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/texttElrIg.amx (compile failed).
JAKNY KTOS MÓGŁ TO PROSIŁBYM O DODANIE IEWIDZIALNOSCI do 35 i grawitacje repa dam
.sma w załączniku
Załączone pliki
#8
Napisano 15.07.2010 23:44
#9
Napisano 16.07.2010 08:24
a i jak zrobic zeby mial tylko noz bez pistola;d
16 lipiec 2010 - 08:25:
a i jak zrobic zeby to byla klasa premium?
#10
Napisano 16.07.2010 08:49
if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == NAZWAKLASY))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}
wklej to do właściwości klasy.
Klasa premium:
W tym
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
to:
if(item == NAZWAKLASY && !(get_user_flags(id) & FLAGA_ADMINA))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup premium to sobie zagrasz ta klasa! :D");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
@Aha, jak nie wiesz jak się daje reputacje to ten zielony plusik...
Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 08:50
#11
Napisano 16.07.2010 09:36
ale trzbea mi jesze tak zeby np ja dostaneawp zniper zebym nie mial awp
16 lipiec 2010 - 09:41:
a to zeby byl tlyko noz to gdzie dokladnie wklejic w public wlasciwosci klasy czy co bo nie moge cos znależć? prosilbym o szczegolowe informacje
#12
Napisano 16.07.2010 09:48
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
usuń
give_item(id, "weapon_awp");
Szukasz
switch(klasa_gracza[id])
nie opodal tego masz
case NAZWA_TWOJEJ_KLASY:
{
twoje_wlasciwosci;
}
i tam w klamrach dodajesz tego ifa co Ci dałem.
Jak nie działa to pisz.
Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 09:49
#13
Napisano 16.07.2010 10:40
case Demolitions: { give_item(id, "weapon_aug"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1; } case Rusher: { give_item(id, "weapon_m3"); } case Rambo: { give_item(id, "weapon_famas"); } case Invisible: { give_item(id, "weapon_knife"); set_user_gravity(id, 0.7); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20); client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") }
a w tym drugim chodzi ci o to
[code] if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) give_item(id, "weapon_hegrenade"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) ZmienUbranie(id, 0); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1) set_user_footsteps(id, 1); else set_user_footsteps(id, 0); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13) [b][b]give_item(id, "weapon_awp");[/b][/b] if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;[/code]
16 lipiec 2010 - 10:44:
w tym pierwszym zrobilem tak i nie dziala
16 lipiec 2010 - 15:50:
to ebz awp nie dziala
usunąlem
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
to pogrubione
a to zeby byl sam noz tez nie dziala
#14
Napisano 16.07.2010 17:15
give_item(id, "weapon_knife");
to nie potrzebne, nóż to standardowy weapon.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
całe to usuń...
case Invisible:
{
set_user_gravity(id, 0.7);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == Invisible))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}
}
#15
Napisano 16.07.2010 21:23
} case Rambo: { give_item(id, "weapon_famas"); } case Invisible: { set_user_gravity(id, 0.4); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 18); if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == Invisible) } client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") { }
17 lipiec 2010 - 14:48:
czy powie mi ktos wreszcie jak to zrobic? zeby moja klasa miala tlyko noz i jest jesze jeden bug gdy sie kogos zabije to niewidzialnosc znika
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych