Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem CoD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 bywa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.07.2010 11:20

Error: Only a single statement (or expression) can follow each "case" on line 427
Error: Expected token: "}", but found ";" on line 427
Warning: Loose indentation on line 430
Warning: Function "Odrodzenie" should return a value on line 431
Error: Invalid function or declaration on line 433
Warning: Old style prototypes used with optional semicolumns on line 434
Error: Invalid function or declaration on line 436
Error: Invalid function or declaration on line 439
Warning: Old style prototypes used with optional semicolumns on line 440
Error: Invalid function or declaration on line 442
Error: Invalid function or declaration on line 444
Error: Invalid function or declaration on line 447
Error: Invalid function or declaration on line 450
Error: Invalid function or declaration on line 453
Error: Symbol already defined: "get_user_weapons" on line 458
Error: Invalid function or declaration on line 459
Error: Invalid function or declaration on line 460
Error: Invalid function or declaration on line 461
Error: Invalid function or declaration on line 464
Error: Invalid function or declaration on line 468
Error: Invalid function or declaration on line 474
Error: Symbol already defined: "set_user_armor" on line 480
Error: Invalid function or declaration on line 482
Error: Invalid function or declaration on line 485
Error: Number of arguments does not match definition on line 1377
Error: Number of arguments does not match definition on line 1421
Error: Function heading differs from prototype on line 1533
Warning: Symbol is never used: "maxAmmo" on line 1698
Warning: Symbol is never used: "pancerz_klasy" on line 1698
Warning: Symbol is never used: "szybkosc_klasy" on line 1698
Warning: Symbol is never used: "weapons" on line 1698
Warning: Symbol is never used: "weaponsnum" on line 1698
Warning: Symbol is never used: "zdrowie_klasy" on line 1698

23 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Michał\Desktop\QTM_CodMod.amx (compile failed).

15 lipiec 2010 - 16:23:
Ja nie rozumiem tego forum po co one nazywa się 'support' skoro tu nikt nie pomaga? Tego nie mogę zrozumieć tak naprawdę jestem na tym forum od 9 miesięcy i jeszcze ani razu mi nikt nie pomógł ;) Wiem że kładziecie lachę na to co tu pisze bo macie wszystko w d*pie i pomagacie tylko tym co mają grupę wyższą niż user ;) Zmienicie nazwę na amxx.pl - Nieoficjalna polska strona o AMX Mod X. Bo takich jak ja jest dużo ;)

Załączone pliki



#2 S4JM0N

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2010 16:31

Witaj ! Poprawiłem ci ten błąd, spójrz na pierwszy error zamieściłeś if'a w switchu. Apropo jeśli mogę to pomagam wszystkim.

wadliwa część kodu
	if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_autoshotgun");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Camper:
{
give_item(id, "weapon_g3sg1");
}
// Tu wystarczy dodać klamerkę

if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}

Użytkownik S4JM0N edytował ten post 15.07.2010 16:32

  • +
  • -
  • 1
Kilka prac nad jakimi pracowałem z braku czasu.
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%

#3 bywa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.07.2010 16:50

Bardzo ci dziękuje o ty mój :D Oczywiście "plusik" ;P ^D^

Użytkownik bywa edytował ten post 15.07.2010 16:51





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych