Pisze ten temat ponieaż jestem początkujący i nie do konića wiem jak wstawić cvrar np cstrike/addons/amxmodx/configs/cvrars i dopisać do cvrars tak jak do plugins ??? np.;
i czy to już usunąć ???
; Menu configuration file
; File location: $moddir/addons/amxmodx/configs/cvars.ini
; To use with Commands Menu plugin
; Cvars Menu:
; < cvar > < values > ... < access level >
"mp_timelimit" "0" "30" "45" "u"
"sv_password" "" "mypw" "clanwar" "u"
"pausable" "0" "1" "u"
"sv_voiceenable" "0" "1" "u"
"mp_chattime" "0" "1" "3" "u"
"mp_logmessages" "0" "1" "u"
amx_loot 1
i tutaj mam dopisać cvrary z pluginów ???)
podajcie mi przykład z dopisaniem tych cvrarów
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z cvraremMam proglem z cvrarem
Temat rozp. K0nr4dPr0, 15.07.2010 09:48
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.07.2010 09:48
#2
Napisano 15.07.2010 09:51
cvary wpisujesz do amxx.cfg na sam koniec pliku
#3
Napisano 15.07.2010 10:00
i jeszcze jedno czy to też mam zostawić czy usunąć to po tym / / i czy zostawić i w <#> wpisać liczbe np <150> czy samo 150 i o co hodzi z tym Def ???
bb_build_time <#> (Def: 150) / / Czas budowy
bb_zombie_health <#> (Def: 2500) / / Zombie zdrowie
bb_calc_maxbase <0 / 1> (Def: 0) / / Niewiem ale najlepiej dac 0
bb_tournament_mode <0 / 1> (Def: 0) / / Usuwa bilansowanie druzyn
bb_show_moving <0 / 1> (Def: 1) / / Wyświetlenie bieżącego i poprzedniego bioracego klocka
bb_block_gravity <0 / 1> (Def: 0) / / Niewiem ale najlepiej dac 0
bb_pain_shock_free <0 / 1> (Def: 0) / / Daje możliwość kick z adminów nie Odrzut podstawy do szczytu łatwiej jako zombie
bb_max_move_dist <#> (Def: 960) / / Jeśli odległość> #, to obiekt nie może być wybrany
bb_min_move_dist <#> (Def: 25) / / Jeśli odległość <#, to obiekt zostanie przeniesiona do bb_min_dist_set dystans (zapobiega przywieraniu samo)
bb_min_dist_set <#> (Def: 50) / / Odległość obiektu przeniósł się do
bb_health_time <#> (Def: 12) / / czas HUD dla zdrowia wiadomość HUD
bb_roundtime <0 / 1> (Def: 9) / / Czas (w całości minut) rundy (build + fazie obrony fazy)
bb_rounds <0 / 1> (Def: 4) / / Liczba strzałów na mapie
bb_reset_blocks <0 / 1> (Def: 1) / / bloki Reset po każdej rundzie
bb_claim_mode <0 / 1> (Def: 0) / / Włącz tryb twierdzą, w której gracz może ubiegać się o całość i być jedynym, który może przenieść
bb_claim_max <#> (Def: 6) / / Maksymalna liczba obiektów do wniosku, 0 = bez limitu dochodzić obiektów
bb_give_nades <hsf> (Def: h) / / Nades do prowadzenia h = wybór broni HE, f = s = Flashbang Smoke
bb_weapons <ax> (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) / / Bronie do wyboru
napisz poprawnie tego cvrara jak mam wklejic do amxx.cfg
bb_build_time <#> (Def: 150) / / Czas budowy
bb_zombie_health <#> (Def: 2500) / / Zombie zdrowie
bb_calc_maxbase <0 / 1> (Def: 0) / / Niewiem ale najlepiej dac 0
bb_tournament_mode <0 / 1> (Def: 0) / / Usuwa bilansowanie druzyn
bb_show_moving <0 / 1> (Def: 1) / / Wyświetlenie bieżącego i poprzedniego bioracego klocka
bb_block_gravity <0 / 1> (Def: 0) / / Niewiem ale najlepiej dac 0
bb_pain_shock_free <0 / 1> (Def: 0) / / Daje możliwość kick z adminów nie Odrzut podstawy do szczytu łatwiej jako zombie
bb_max_move_dist <#> (Def: 960) / / Jeśli odległość> #, to obiekt nie może być wybrany
bb_min_move_dist <#> (Def: 25) / / Jeśli odległość <#, to obiekt zostanie przeniesiona do bb_min_dist_set dystans (zapobiega przywieraniu samo)
bb_min_dist_set <#> (Def: 50) / / Odległość obiektu przeniósł się do
bb_health_time <#> (Def: 12) / / czas HUD dla zdrowia wiadomość HUD
bb_roundtime <0 / 1> (Def: 9) / / Czas (w całości minut) rundy (build + fazie obrony fazy)
bb_rounds <0 / 1> (Def: 4) / / Liczba strzałów na mapie
bb_reset_blocks <0 / 1> (Def: 1) / / bloki Reset po każdej rundzie
bb_claim_mode <0 / 1> (Def: 0) / / Włącz tryb twierdzą, w której gracz może ubiegać się o całość i być jedynym, który może przenieść
bb_claim_max <#> (Def: 6) / / Maksymalna liczba obiektów do wniosku, 0 = bez limitu dochodzić obiektów
bb_give_nades <hsf> (Def: h) / / Nades do prowadzenia h = wybór broni HE, f = s = Flashbang Smoke
bb_weapons <ax> (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) / / Bronie do wyboru
napisz poprawnie tego cvrara jak mam wklejic do amxx.cfg
Użytkownik K0nr4dPr0 edytował ten post 15.07.2010 10:03
#4
Napisano 15.07.2010 10:46
Def., skrót od słowa default(domyślnie). Jak piszesz cvara to usuń to: <#> (Def: 150) / / Czas budowy i dodaj tylko "ilosc_np_200"
czyli ma to wyglądać tak:
bb_build_time "200"
cośtam_cvar "31510"
itd.
czyli ma to wyglądać tak:
bb_build_time "200"
cośtam_cvar "31510"
itd.
#5
Napisano 15.07.2010 10:46
def oznacza standardowo jak jest w pluginie
bb_build_time 150
bb_zombie_health 2500
bb_calc_maxbase 0
bb_tournament_mode 0
bb_show_moving 1
bb_block_gravity 0
bb_pain_shock_free 0
bb_max_move_dist 960
bb_min_move_dist 25
bb_min_dist_set 50
bb_health_time 12
bb_roundtime 9
bb_rounds 4
bb_reset_blocks 1
bb_claim_mode 0
bb_claim_max 6
bb_give_nades h
bb_weapons ax
Możesz sobie poustawiać jak chcesz aby było
bb_build_time 150
bb_zombie_health 2500
bb_calc_maxbase 0
bb_tournament_mode 0
bb_show_moving 1
bb_block_gravity 0
bb_pain_shock_free 0
bb_max_move_dist 960
bb_min_move_dist 25
bb_min_dist_set 50
bb_health_time 12
bb_roundtime 9
bb_rounds 4
bb_reset_blocks 1
bb_claim_mode 0
bb_claim_max 6
bb_give_nades h
bb_weapons ax
Możesz sobie poustawiać jak chcesz aby było
#6
Napisano 15.07.2010 11:38
wielkie thx
#7
Napisano 16.07.2010 13:30
do plugins.ini co dopisałeś? powinieneś dopisać basebuilder54.amxx
Cvary do amxx.cfg w configs
Cvary do amxx.cfg w configs
Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 13:31
#8
Napisano 16.07.2010 16:27
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: 1 temat = 1 pytanie
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: 1 temat = 1 pytanie
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych