Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Segmentation fault


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 14.07.2010 22:55

/home/serwery/27045/hlds_run: line 321: 26774 Segmentation fault      $HL_CMD
Wie ktos co na to poradzzić? I proszę nie odsyłać mnie na google.pl itp
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.07.2010 11:29

standardowy błąd na spoju :D

zabrakło pamięci, może masz za dużo pluginów
  • +
  • -
  • 1

#3 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 15.07.2010 21:27

Czyli to może być od ilosci pluginów ?
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
amxbans.amxx
; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
dbmod_5.9l.amxx debug
amxbans.amxx
amx_ip.amxx
ranga.amxx
minibans.amxx
menu_by_ace.amxx
map_spawns_editor.amxx
interp.amxx
ghw_weap_pickup.amxx
g_block_name_change.amxx
banconfig.amxx
banneo1.amxx
amx_piss.amxx
amx_ip.amxx
afkbomb.amxx
admin_vips.amxx
admin_sql.amxx
admin_spec_esp.amxx
wymuszacz_jezyka.amxx
xredirect.amxx
ghw_weapon_replacement.amxx
diablo_daj_wez.amxx
ultimate_ss.amxx
hpk.amxx
ad_manager.amxx
powitanie.amxx
Untitled.amxx
To moje pluginy
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.07.2010 23:51

Pluginów ilość rozsądną i pewnie sam serwer by ruszył gdyby nawet nie ;P taka była tylko moja pierwsza myśl

A moduły dodatkowe jakieś masz? modules.ini lub meta list
  • +
  • -
  • 1

#5 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 16.07.2010 10:37

;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time.  Use      ;;
;;  amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here.              ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;;  or file extension.                              ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded   ;;
;;  as needed.  You do not need to enable them here ;;
;;  unless you have problems.                       ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
;engine
;fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx
;hamsandwich
To moje wszystkie moduły nic dodatkowego do nich nie dawałem
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.07.2010 13:25

No to chyba reinstall tylko :confused:
  • +
  • -
  • 1

#7 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 20.07.2010 22:19

Reinstalowałem już 3x i nic :'(
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.07.2010 22:29

pisałeś do hostingu?
  • +
  • -
  • 1

#9 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 21.07.2010 09:10

Tak powiedzieli że to od diablo ale teraz mam ten sam błąd na serwerze CodMod
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.07.2010 14:43

Jeśli to prawda, możesz spróbować zwiększyć pamięć przydzielaną pluginowi, gdzieś na początku źródła dopisz
#pragma dynamic 32768
i przekompiluj.
  • +
  • -
  • 1

#11 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.07.2010 10:18

Dopisałem serwer pochodził ze 2 godzinki i znowu padł :/
  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.07.2010 12:47

Z tym samym błędem? No to razy dwa
#pragma dynamic 65536

  • +
  • -
  • 0

#13 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.07.2010 20:01

/* ================================================================================================ /
*
* Diablo Mod:
* ------------------
*
* Need: This compiled and items files
* Works with: AMXX § Cs 1.6
*
* Installation:
* -------------------
* Copy script into plugins and edit plugins.ini
* Copy item diablo directory into addons/amxmodx
* If you amx directory is not called addons/amxmodx/.. just create a new path
*
* Credits:
* -----------------
* Spacedude
* Some others back when amx mod started :]
* twistedeuphoria
*
* diablo_xpbonus = Xp on each kill (without bonus)
* diablo_durability = Will your item loose durability on damage? And how much each time
* diablo_saveitems = Save items when map changes
* diablo_spawnchance = 1/x chance to spawn powerup on each roundstart
*
* Contact:
* -----------------
* email: [email protected]
*
/ ================================================================================================= */

new Basepath[128] //Path from Cstrike base directory

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <sqlx>
#include <csx>


#define RESTORETIME 30.0 //How long from server start can players still get their item trasferred (s)
#define MAX 32 //Max number of valid player entities

//#define CHEAT 1 //Cheat for testing purposes
#define CS_PLAYER_HEIGHT 72.0
#define GLOBAL_COOLDOWN 0.5
#define TASK_GREET 240
#define TASK_HUD 120
#define TASK_HOOK 360
#define MAX_PLAYERS 32
[size="4"]#pragma dynamic 65536[/size]
#define BASE_SPEED 245.0
#define GLUTON 95841
new Float:agi=BASE_SPEED
new round_status
new DemageTake[33]
new DemageTake1[33]
//new weapon, clip, ammo
#define x 0
#define y 1
#define z 2

#define TASK_CHARGE 100
#define TASK_NAME 48424
#define TASK_FLASH_LIGHT 81184

#define TASKID_REVIVE 1337
#define TASKID_RESPAWN 1338
#define TASKID_CHECKRE 1339
#define TASKID_CHECKST 13310
#define TASKID_ORIGIN 13311
#define TASKID_SETUSER 13312
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<9) // Keys: 12340

#define pev_zorigin pev_fuser4
#define seconds(%1) ((1<<12) * (%1))

#define OFFSET_CAN_LONGJUMP 356

#define MAX_FLASH 15 //pojemnosc barejii maga (sekund)

Czyli ma być jak tutaj ? Sprawdzę i jak crashnie to dam edita

Użytkownik ReDDi edytował ten post 22.07.2010 20:02

  • +
  • -
  • 0

#14 zielu001

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Zator
Offline

Napisano 22.07.2010 21:07

Nie dopisuj -autoupdate do lini startowej .. Ja też tak miałem i to pomogło
  • +
  • -
  • 0

#15 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.07.2010 21:38

Ale wtedy nie będzie NS+S a przez to nie będę miał graczy tak sądze

22 lipiec 2010 - 21:40:
@@EDIT
Jak na razie nie scrashował od 20 ale zobaczy sie jak do jutra nie scrashuje to dobrze

23 lipiec 2010 - 11:12:
/home/serwery/27045/hlds_run: line 321: 27282 Segmentation fault      $HL_CMD
I znowu .... Jest jeszcze cos co może temu zapobiec ?

29 lipiec 2010 - 08:44:
Odswiezam

Użytkownik ReDDi edytował ten post 22.07.2010 21:39

  • +
  • -
  • 0

#16 zielu001

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Zator
Offline

Napisano 08.08.2010 13:28

Ehh, usuń hlds_run i zaktualizuj hlds
  • +
  • -
  • 0

#17 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 08.08.2010 14:32

A jak to mogę zrobić na dedyku game4play ?
  • +
  • -
  • 0

#18 zielu001

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Zator
Offline

Napisano 08.08.2010 16:32

usuwasz plik hlds_run potem wpisujesz w ssh ./steam -command update -game cstrike -dir <tam gdzie jest serwer hlds..>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych