Witam.
Po wrzuceniu jakieś nowej mapy na serwer, której nie ma się na kompie, nie pobiera się. Trzeba ściągać z jakiegoś zewnętrznego źródła.
Próbowałem reinstall serwera całego, zmieniałem komendę startową, ale nic to nie dało. Co jest nie tak?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nie pobierają się mapy
Temat rozp.
fastlone
, 14.07.2010 13:34
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.07.2010 13:34
#2
Napisano 14.07.2010 14:03
Jakieś błędy ? sprawdzałeś pluginy ? wyłączałeś je ?
#3
Napisano 14.07.2010 16:07
hmm cl_allowdownload/cl_allowupload na serverze i u clienta
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#4
Napisano 14.07.2010 19:58
Na serwerze jest i cl_allowdownload, i sv_allowdownload ustawione na 1.
#5
Napisano 14.07.2010 21:44
to w swoim cs ustaw cl_allowdownload 1
#6
Napisano 15.07.2010 13:35
Mam tak ustawione... Mapy nie pobierają się tylko mi, innym graczom też się nie zasysa i wywala ich z serwera.
#7
Napisano 15.07.2010 13:58
dodaj do server.cfg
sv_allowupload 1
#8
Napisano 15.07.2010 14:48
// downlad
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
// rekomendowana wartosc do 2 mega
// ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
// a serwer bedzie sie wolniej ladowal
// 1 MB = 100 bitmap
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl "http://twojurl.pl/cstrike" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (pamietaj aby ograniczyc dostep do waznych plikow - katalog addons, server.cfg itp)
sv_downloadurl "http://twojurl.pl/cstrike"
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
tak zarzuć i zamiast twójurl.pl wpisz swoją stronkę.
Użytkownik Apple() edytował ten post 15.07.2010 14:49
#9 Gość_Metaxa_*
Napisano 15.07.2010 15:02
// downlad
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
// rekomendowana wartosc do 2 mega
// ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
// a serwer bedzie sie wolniej ladowal
// 1 MB = 100 bitmap
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl "http://twojurl.pl/cstrike" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (pamietaj aby ograniczyc dostep do waznych plikow - katalog addons, server.cfg itp)
sv_downloadurl "http://twojurl.pl/cstrike"
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
tak zarzuć i zamiast twójurl.pl wpisz swoją stronkę.
Tak ale tylko w przypadku gdy ma na serwerze Fast Download.
a z jakimy mapami Ci się tak dzieje? Z wszystkimi? Może zapomniałeś dograć jakiś plików mapy.
#10
Napisano 16.07.2010 10:56
To jest treść erroru:
BUILD 4383 SERVER (0 CRC) Server # 1 Map [maps/deathrun_temple.bsp] has incorrect BSP version (1329865020 should be 30). Host_Error: Disconne
#11
Napisano 16.07.2010 10:58
Masz źle wgrane mapy.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych