Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawki w kodzie DiabloMod 5.9l+Kilka poprawek w kodzie ! Proszę o pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebekdh

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 14.07.2010 08:26

Witam, szukałem po kilku forach, jaki i tutaj ale nic ciekawego nie znalazłem. Więc postanowiłem napisać ten temat, mam nadzieję że w końcu doczekam się odpowiedzi ;). Mam diablo 5.9l+ przerobione na 1001 lvl i potrzebuję pomocy przy poprawkach w kodzie ;) Więc do rzeczy!

1. Nie wiem czy to jest bóg, ale jak gracz da full inta u barbarzyńcy to tworzy się na nim się jakaś tarcza (tak słyszałem) i nie da się go zabić to normalne ? (jeśli tak to prosił bym o kod, bo nic nie zmieniałem, a mam przerobione diablo na 1001 lvl)

2. Spam ferbolami u maga, co trzeba zmienić w kodzie?

3. Spam kusza, zmieniłem w kodzie to :
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)



i zmien na

if((bowdelay[id] + 4.500 - float(player_intelligence[id]/500))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

(Możliwe że zrobiłem błąd bo dokładnie nie pamiętam czy dałem 500 czy 501)

4.Jak zrobić aby pokazywało ile hp mamy ?

5. I mam jeszcze taki problem : gdy kupię Żala w rune to dodaje mi strasznie duże expa (prawie 1 lvl) można to zmniejszyć ?

6. Najważniejsza sprawa : Błąd z get_user_alltacker gryzie się z pluginem Bulletdemage.amxx wgrywałem kilka wersji tego pliku, ale cały czas ten sam rezultat. Do tego serwer restartuje ten błąd !

oto cvary :


L 07/14/2010 - 09:31:49: Invalid player id 0
L 07/14/2010 - 09:31:49: [AMXX] Run time error 10 (plugin "bulletdamage.amxx") (native "get_user_attacker") - debug not enabled!
L 07/14/2010 - 09:31:49: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/14/2010 - 09:31:49: Invalid player id 0
L 07/14/2010 - 09:31:49: [AMXX] Run time error 10 (plugin "bulletdamage.amxx") (native "get_user_attacker") - debug not enabled!
L 07/14/2010 - 09:31:49: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


Myślę że to na razie tyle :D doszukałem się błędów. Proszę o pomoc ! Nie tylko mi się to przyda, ale też innym użytkownikom forum !
Pozdrawiam ;)

15 lipiec 2010 - 10:20:
pff... widzę że się nie doczekam odpowiedzi jak zwykle na tym forum... :(

15 lipiec 2010 - 10:23:
w złym miejscu napisałem ten temat więc proszę o usunięcie go !

Użytkownik sebekdh edytował ten post 14.07.2010 08:37

  • +
  • -
  • 0

#2 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 15.07.2010 09:28

4. Standardowo pojawia się ninijka z HP, klasą i itemkiem...
6. Daj bulletdamage.amxx debug w plugins.ini i daj logi
5. Jak masz zwiększone lvl to tak jest. Zresztą ilość expa się losuje... możesz się pobawić w losowaniu ale to już Ty :)

Na koniec powiem Ci tak, jeśli umiałeś edytować lvl, podnosić max staty to powinieneś sam umieć naprawić potem bugi po tym co zrobiłeś. Pozdro :)
  • +
  • -
  • 0

#3 patryk1345

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.07.2010 10:06

Co do kolegi wyżej:
4. Nieprawda.
Musisz zrobic tak:

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

Zmienic na:

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

2. Spam fireball
Trzeba dodac time_delay, jeszcze moze dzisiaj podam.

5. losowy zal:

public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

Cale menu ^
Musisz zmienic:

case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}

Zmieniasz random_num(3,10) na np. (1,5)

2. time_delay do ultra_armor, podam pozniej

Użytkownik patryk1345 edytował ten post 15.07.2010 10:07

  • +
  • -
  • 1

#4 sebekdh

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 15.07.2010 10:52

patryk1345 + dla ciebie ;) nie sprawdzałem, ale wieczorem sprawdzę! A co do kolegi Apple() widzę że kolega nabija sobie posty ! Więc pomyliłeś działy ! Co do drugiego punktu to chodzi może żeby koło lvl (w dolnym lewym rogu) był napis Życie lub HP :xxx ;)

To co znalazłem na forum więc to edytowałem... każdy się uczy. Wiem jak edytować tylko nie wiem gdzie co i jak, jaki kod. Jeśli możecie to podajcie kod gdzie co i jak a resztę sobie poradzę ;). Z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#5 patryk1345

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.07.2010 14:24

Hp Ci napisalem jak dac w pasku na dole :)

2,1 zaraz dodam :)

EDIT
Szukasz funkcji:
public client_PreThink ( id )

i w nim:

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4

i dodajesz pod tym:
(dla barby na armora)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) time_delay*=2.5


(dla Maga)
Zmieniasz:
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))

na:
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/X)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/X))

X - MAX_LVL/4


6. daj w plugins.ini:
BulletDamage.amxx debug

Użytkownik patryk1345 edytował ten post 15.07.2010 14:34

  • +
  • -
  • 1

#6 sebekdh

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 15.07.2010 19:18

Próbowałem już dopisać debug. Jak dobrze pamiętam to serwer się wtedy letko scinał... (nie jestem na 100% pewny). Zaraz spróbuje i zobaczę co i jak :D. Już się zabieram za edytowanie kodu :).

EDIT: Po zmienieniu inteligencji w Magu, teraz kusza spamuje... :| (linia strzał) Mam to edytować tak jak tutaj :

if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)



i zmien na

if((bowdelay[id] + 4.500 - float(player_intelligence[id]/500))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
edytować to na 4.501 czy 4.250 ?

Użytkownik sebekdh edytował ten post 15.07.2010 20:33

  • +
  • -
  • 0

#7 patryk1345

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.07.2010 19:39

jak dodasz debug, to napisz co masz w logach :)
  • +
  • -
  • 0

#8 sebekdh

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 15.07.2010 20:38

Po zmienieniu inteligencji w Magu, teraz kusza spamuje... :| (linia strzał) Mam to edytować tak jak tutaj :

(tak mam w kodzie)
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)


if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)



i zmien na

if((bowdelay[id] + 4.500 - float(player_intelligence[id]/500))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
edytować to na 4.501 czy 4.250 ?

15 lipiec 2010 - 22:25:
oto cvary odkąd włączyłem "debug" i poprawiłem kod. Problem z kuszą rozwiązany... Zmieniałem na 500 ;).

cvary:
L 07/15/2010 - 19:56:14: Start of error session.
L 07/15/2010 - 19:56:14: Info (map "de_dust2_long") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100715.log")
L 07/15/2010 - 19:56:14: [FUN] Player out of range (0)
L 07/15/2010 - 19:56:14: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Diablomod_5.amxx") (native "set_user_frags") - debug not enabled!
L 07/15/2010 - 19:56:14: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/15/2010 - 19:58:19: [FUN] Player out of range (0)
L 07/15/2010 - 19:58:19: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Diablomod_5.amxx") (native "set_user_frags") - debug not enabled!
L 07/15/2010 - 19:58:19: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/15/2010 - 20:13:24: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 20:13:24: [AMXX] Run time error 10 (plugin "bulletdamage.amxx") (native "get_user_attacker") - debug not enabled!
L 07/15/2010 - 20:13:24: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/15/2010 - 20:20:36: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 20:20:36: [AMXX] Run time error 10 (plugin "bulletdamage.amxx") (native "get_user_attacker") - debug not enabled!
L 07/15/2010 - 20:20:36: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/15/2010 - 20:27:52: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 20:27:52: [AMXX] Run time error 10 (plugin "bulletdamage.amxx") (native "get_user_attacker") - debug not enabled!
L 07/15/2010 - 20:27:52: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/15/2010 - 21:04:58: Start of error session.
L 07/15/2010 - 21:04:58: Info (map "de_aztec") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100715.log")
L 07/15/2010 - 21:04:58: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 21:04:58: [AMXX] Run time error 10 (plugin "bulletdamage.amxx") (native "get_user_attacker") - debug not enabled!
L 07/15/2010 - 21:04:58: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/15/2010 - 21:48:14: Start of error session.
L 07/15/2010 - 21:48:14: Info (map "cs_assault") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100715.log")
L 07/15/2010 - 21:48:14: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 21:48:14: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 07/15/2010 - 21:48:14: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 07/15/2010 - 21:48:14: [AMXX]    [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 07/15/2010 - 21:48:16: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 21:48:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 07/15/2010 - 21:48:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 07/15/2010 - 21:48:16: [AMXX]    [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 07/15/2010 - 21:49:13: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 21:49:13: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 07/15/2010 - 21:49:13: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 07/15/2010 - 21:49:13: [AMXX]    [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 07/15/2010 - 21:49:17: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 21:49:17: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 07/15/2010 - 21:49:17: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 07/15/2010 - 21:49:17: [AMXX]    [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 07/15/2010 - 21:49:43: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 21:49:43: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 07/15/2010 - 21:49:43: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 07/15/2010 - 21:49:43: [AMXX]    [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 07/15/2010 - 21:49:47: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 21:49:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 07/15/2010 - 21:49:47: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 07/15/2010 - 21:49:47: [AMXX]    [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 07/15/2010 - 21:51:00: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 21:51:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 07/15/2010 - 21:51:00: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 07/15/2010 - 21:51:00: [AMXX]    [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 07/15/2010 - 21:51:02: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 21:51:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 07/15/2010 - 21:51:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 07/15/2010 - 21:51:02: [AMXX]    [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 07/15/2010 - 21:51:08: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 21:51:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 07/15/2010 - 21:51:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 07/15/2010 - 21:51:08: [AMXX]    [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 07/15/2010 - 22:02:05: Start of error session.
L 07/15/2010 - 22:02:05: Info (map "de_inferno") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100715.log")
L 07/15/2010 - 22:02:05: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 22:02:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 07/15/2010 - 22:02:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 07/15/2010 - 22:02:05: [AMXX]    [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 07/15/2010 - 22:02:06: Invalid player id 0
L 07/15/2010 - 22:02:06: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 07/15/2010 - 22:02:06: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 07/15/2010 - 22:02:06: [AMXX]    [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27)
L 07/15/2010 - 22:14:04: Start of error session.
L 07/15/2010 - 22:14:04: Info (map "de_prodigy") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100715.log")
L 07/15/2010 - 22:14:04: [ENGINE] Invalid entity 129
L 07/15/2010 - 22:14:04: [AMXX] Run time error 10 (plugin "DiabloMOD_5.amxx") (native "entity_get_string") - debug not enabled!
L 07/15/2010 - 22:14:04: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Użytkownik sebekdh edytował ten post 15.07.2010 20:44

  • +
  • -
  • 0

#9 patryk1345

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 16.07.2010 18:17

daj sma swojego bulletdamage.

EDIT
Wgraj ten co mam w zalaczniku.


I jeszcze jedno, serwer normalnie chodzi i ten plugin tez ?

Załączone pliki


Użytkownik patryk1345 edytował ten post 16.07.2010 18:22

  • +
  • -
  • 0

#10 sebekdh

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 16.07.2010 18:32

Tak... serwer narmalnie chodzi, jak na razie bez jakich kolwiek problemów ;). A zauważyłem jedną rzecz po dopisaniu debug a mianowicie serwer zwolnił (mineła 1 min zanim wysłał zapytanie z /zmianaklasy, następnie po minucie wszystko wracała do normy! Tylko ja miałem takie cóś).
  • +
  • -
  • 0

#11 patryk1345

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 16.07.2010 18:54

/klasa nie wpisuj na poczatku mapy, sama musi wyskoczyc, jak wpiszesz od razu to zwalniasz diablomoda :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych