Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zp_heartbeat


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.07.2010 00:23

Mam problem z pluginem zp_heartbeat.amxx
Najpierw podam kod
/*================================================================================

---------------------------------
-*- [ZP] Low HP Heartbeat 1.1 -*-
---------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin plays a heartbeat sound on humans when their health
is under certain amount.

~~~~~~~~~
- CVARS -
~~~~~~~~~

* zp_heartbeat_hp <50> - Heartbeats start when HP is lower than this

~~~~~~~~~~~~~~
- Credits to -
~~~~~~~~~~~~~~

* ConnorMcLeod, AlexBreems: for the original plugin

================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Sounds
new const g_heartbeat[] = "player/heartbeat1.wav"

/*============================================================================*/

new cvar_heartbeathp

public plugin_precache()
{
precache_sound(g_heartbeat)
}

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Low HP Heartbeat", "1.1", "ConnorMcLeod/MeRcyLeZZ")

register_event("Damage", "event_damage", "be", "2>0")
register_event("DeathMsg", "event_deathmsg", "a")
register_event("ResetHUD", "event_resethud", "be")
register_event("Spectator", "event_spectator", "a")

cvar_heartbeathp = register_cvar("zp_heartbeat_hp", "50")
}

public event_damage(id)
{
if (get_user_health(id) > get_pcvar_num(cvar_heartbeathp) || zp_get_user_zombie(id))
return;

// * Replaced with emit_sound so players near us can hear it too *
//client_cmd(id, "spk %s", g_heartbeat)
//emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_heartbeat, 0.0, 0.0, SND_STOP, PITCH_NORM)

emit_sound(id, CHAN_AUTO, g_heartbeat, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}

public event_deathmsg()
{
emit_sound(read_data(2), CHAN_AUTO, g_heartbeat, 1.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM)
}

public event_resethud(id)
{
emit_sound(id, CHAN_AUTO, g_heartbeat, 1.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM)
}

public event_spectator()
{
emit_sound(read_data(1), CHAN_AUTO, g_heartbeat, 1.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM)
}

public zp_user_infected_post(id, infector)
{
emit_sound(id, CHAN_AUTO, g_heartbeat, 1.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM)
}

I plugin niby działa, ale tylko z tym dźwiękiem co jest w kodzie (a ten dźwięk jest "nieczysty")... jak wpisze się ścieżkę do innego dźwięku to odtwarza go, ale tylko jeden raz. Ktoś może wie co zrobić, żeby odtwarzał się cały czas?

A jak już naprawdę nie da się nic z tym zrobić to prosiłbym o przerobienie tego pluginu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define TASK_SERCE 2848
new play_h[33]

public plugin_init() {
register_plugin("Do you hear?","1.0","Miczu")
register_event("Health","Health","be")
}

public plugin_precache(){
precache_sound("misc/hb.wav")
}

public Health(id){
new heal = read_data(1)
new args[1]
args[0]=id
if(heal<25){
if(play_h[id]==0){
set_task(1.0,"serce",args[0]+TASK_SERCE,args,1)
play_h[id]=1
}
}
else play_h[id]=0
}

public serce(args[1]){
if(!is_user_alive(args[0])) return
new Float: heal = entity_get_float ( args[0], EV_FL_health )
emit_sound(args[0],CHAN_BODY,"misc/hb.wav",0.5,ATTN_NORM,0,80)
if(heal<13) set_task(0.8,"serce",args[0]+TASK_SERCE,args,2)
else if(heal<25) set_task(1.0,"serce",args[0]+TASK_SERCE,args,2)
}

tak żeby dźwięk nie odtwarzał się jak ktoś jest zombiakiem w zombi modzie. Wiem, że pewnie trzeba dodać
#include <zombieplague>
i
public zp_user_infected_post(id, infector, nemesis) {
I TUTAJ JAKIŚ KOD
}

Ale co jeszcze to ja już nie jestem taki kumaty ;/ Więc mam nadzieje, że jak już nikt nie poradzi sobie z tym pierwszym to może przerobienie tego pluginu będzie łatwiejsze. Oczywiście z góry dzięki.

18 lipiec 2010 - 04:08:
Czy naprawdę przerobienie tego pluginu jest aż tak trudne? Bo na moje oko to tak jak pisałem, jest to dopisanie paru linijek i nie wydaje mi się, żeby był to duży problem dla obeznanych...
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 18.07.2010 14:11

Na forum nikomu nie jest nakazane tobie pomagać jeśli komuś się zachce wtedy ci pomoże. wiec proszę cię o cierpliwość jak spożyje posiłek wnet się popatrzę :D

#3 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.07.2010 22:31

Nie potrzebnie pisałeś ten post, ale dobra... Wiem, że nikt nie ma obowiązku mi pomóc, ale w ten sposób chciałem to podbić, bo już trochę czasu minęło od założenia tematu ;] a jestem nawet pewny, że nie potrzeba dużo wysiłku w to wkładać, żeby chociaż przerobić ten plugin (oczywiście dla tych co się tym zajmują choć trochę). Z tym pierwszym to może i jest co główkować...

Użytkownik sebul edytował ten post 19.07.2010 02:27

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.07.2010 13:53

podaj mi dźwięk, który ma odtwarzać i dźwięk oryginalny z pluginu, muszę je porównać.
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#5 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.07.2010 15:43

Proszę
heartbeat1.wav - dźwięk oryginalny
heartbeat.wav - dźwięk który chciałem dodać (przy tym drugim pluginie ten dźwięk działa)
Próbowałem też i z mp3, ale to samo było... czyli nie działało.

25 lipiec 2010 - 16:07:
I jak? Jakieś postępy?

Załączone pliki


Użytkownik sebul edytował ten post 19.07.2010 15:56

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.08.2010 02:54

Ponawiam prośbę...
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych