1. Dźwięk w .mp3
Szukasz funkcji:
plugin_precache()
w niej:
precache_sound(SOUND_EQUIP)
i dodajesz pod:
precache_sound("misc/Item1.mp3")
precache_sound("misc/Item2.mp3")
Szukasz jakiegos itemu np.:
case 3:
{
player_item_name[id] = "Gold Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(6,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
i przed:
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
dopisujesz:
ItemSound()
Teraz idz na koniec *.sma i wklej funkcje:
public ItemSound()
{
new rand = random_num(0,1)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item2")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Dźwięki w rozszeżeniu .mp3 do sound/misc pod nazwami:
Item1.mp3
Item2.mp3
2. Model graczy czy noza ?
3. Niech ktos inny Ci zrobi
Użytkownik patryk1345 edytował ten post 13.07.2010 17:41