Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moce klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 10.07.2010 19:40

Witam, czy moglby ktos mi dorobic moce do klas lub moze wytlumaczyc jak sie je robi, przeczytalem poradnik ale dalej nie wiem jak zrobic, prosilbym o dokladny poradnik czyli co gdzie i za czy wstawic oczywiscie reput ;)
PS. Dodawalem te moce lecz po dropie itemku/ zmiany rundy moce nie dzialaly

Użytkownik crew edytował ten post 10.07.2010 19:54

  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.07.2010 20:36

W reset_item_skills przy każdej mocy którą ma twoja klasa musisz dodać:
if(player_class[id] != TwojaKlasa)

Na przykład jeżeli twoja klasa ma player_b_vampire, wtedy zmieniasz:
player_b_vampire[id]

na
if(player_class[id] != TwojaKlasa) player_b_vampire[id]

  • +
  • -
  • 0

#3 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 10.07.2010 21:32

nie dziala ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 11.07.2010 07:35

tworzymy zmienna[33] czyli np.
new c_vampire[33]
potem szukamy
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
zamien na
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
	}
	if (c_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"")
	}
}
znajdz
g_haskit[id] = 0
dodaj pod
c_vampire[id] = 0
pod klasa c_vampire[id] = X

X--> ilosc Vampirika
  • +
  • -
  • 0

#5 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 11.07.2010 09:45

a jezeli chodzi o skoki klasy? (chcialbym miec 2)
  • +
  • -
  • 0

#6 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 11.07.2010 14:00

[Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#7 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 11.07.2010 14:19

w;asnie tego nie kumem, co gdzie i jak... ;/
  • +
  • -
  • 0

#8 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 11.07.2010 15:25

co tam mozna ne kumac jak dobrze napisal czyli robisz tak jak z c_vampire czyli zmienna[33]
c_jump[33] a potem tylko zamieniasz
i pod g_haskit[id] = 0 dodajesz c_jump[id] = 0 i pod klasa c_jump[id] - X
X-> ilosc skokow
  • +
  • -
  • 0

#9 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 11.07.2010 15:28

mam tak zrobione i nie dziala, chcesz sma?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych