PS. Dodawalem te moce lecz po dropie itemku/ zmiany rundy moce nie dzialaly
Użytkownik crew edytował ten post 10.07.2010 19:54
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.07.2010 19:40
Użytkownik crew edytował ten post 10.07.2010 19:54
Napisano 10.07.2010 20:36
if(player_class[id] != TwojaKlasa)
player_b_vampire[id]
if(player_class[id] != TwojaKlasa) player_b_vampire[id]
Napisano 10.07.2010 21:32
Napisano 11.07.2010 07:35
new c_vampire[33]potem szukamy
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)zamien na
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id) { if (player_b_vampire[attacker_id] > 0) { change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"") } if (c_vampire[attacker_id] > 0) { change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"") } }znajdz
g_haskit[id] = 0dodaj pod
c_vampire[id] = 0pod klasa c_vampire[id] = X
Napisano 11.07.2010 09:45
Napisano 11.07.2010 14:00
Napisano 11.07.2010 14:19
Napisano 11.07.2010 15:25
Napisano 11.07.2010 15:28
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych