Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Typ _


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.07.2010 22:17

*
Popularny

Typ _

Jawnie oznacza zmienną jako liczbę całkowitą.

czyli poniższe kody robią to samo
new iCounter;
new _:iCounter;
tworzą zmienną typu całkowitego.

Czasami zdarza się, że funkcja zwraca wartość z enum. Jest to przecież liczba rzeczywista, ale przepisanie jej powoduje ostrzeżenie Tag mismatch

Przykładem może być cs_get_user_team() z <cstrike>, która zwraca pole z enuma CsTeams. Zapisanie wartości w zwykłej zmiennej możemy zrobić tak:

new iTeam = _:cs_get_user_team(id)
_: zamieni np. CS_TEAM_CT na 2 i żadnych ostrzeżeń kompilatora nie będzie :)

Funkcje zmiennej liczby parametrów (głównie pozwalające formatować stringa) używają typu _ w połączeniu z innymi do wskazanie jakie typy może przyjmować argument:

np:
pokazInfo(id, szInfo[], {_, Float}:...){

}
oznacza, że każdy parametr następujący po szInfo[] może być intem lub floatem
  • +
  • -
  • 8

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 08.07.2010 22:32

A ja lubię typ Any:
Może trzeba wiedzieć co się akurat tam ma, ale zmienna trawi wszystko :)
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych