Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zmienić modele klas w Zombie Plague Advanced?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 08.07.2010 14:09

Jak zmienić modele klas w Zombie Plague Advanced? Dołączona grafika

PS: Edytowałem zombieclass (Czy jak on tam się nazywa) ale chyba nie działa.

Użytkownik Slugger edytował ten post 08.07.2010 14:16

  • +
  • -
  • 0

#2 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.07.2010 14:41

W zpa_zclasses40.sma

new const zclass1_model[] = { "zombie_source" } zombie_source to nazwa modelu
  • +
  • -
  • 0

#3 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 08.07.2010 15:04

Wszystkie modele i ustawienia takie jak grawitacja, prędkość czy życie danego zombie muszę ustawić w pliku *.sma? Tak?

Użytkownik Slugger edytował ten post 08.07.2010 15:04

  • +
  • -
  • 0

#4 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.07.2010 15:15

Raczej tak
  • +
  • -
  • 1

#5 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 08.07.2010 16:00

; ==========================================================
;  * || Zombie Plague Advance v1.6 Zombie Classes File || *
; ==========================================================
;
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.


[Classic Zombie]
NAME = Classic Zombie
INFO = =Balanced=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1800
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00

[Raptor Zombie]
NAME = Raptor Zombie
INFO = HP++ Speed++ Knockback++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 900
SPEED = 225
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49

[Poison Zombie]
NAME = Poison Zombie
INFO = HP- Jump+ Knockback+
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1400
SPEED = 190
GRAVITY = 0.74
KNOCKBACK = 1.24

[Big Zombie]
NAME = Big Zombie
INFO = HP++ Speed- Knockback--
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2700
SPEED = 155
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Leech Zombie]
NAME = Leech Zombie
INFO = HP- Knockback+ Leech++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1300
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24
Zmieniłem tylko "-" na "+" w klasie "Raptor Zombie", a dokładniej przy "HP"
I na serwerze były dwa plusy... Czyli jednak plugin czyta klasy z tego pliku czy nie czyta?
Jeżeli nie czyta to po co autor go stworzył? Jeżeli czyta to po co mam za każdym razem gdy chcę coś zmienić edytować plugin?



Jeżeli dodam w tym pliku:

[Stupid Zombie]
NAME = Stupid Zombie
INFO = HP+- Speed+- Knockback+
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1000
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24
To będę miał nową klasę?

PS: Odpowiedź na "Sprawdź sam" itp. brzmi "Sprawdziłem" i dlatego napisałem tutaj ten temat.

Użytkownik Slugger edytował ten post 08.07.2010 16:02

  • +
  • -
  • 0

#6 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.07.2010 16:09

Tak tylko jak chcesz klasy z innymi mocami niż hp speed itp to musisz pisać inny plugin
  • +
  • -
  • 1

#7 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 08.07.2010 16:21

Gamer pomóż mi ... Jak zrobić te 2 klasy na flagę ??

#8 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 08.07.2010 16:31

Tak tylko jak chcesz klasy z innymi mocami niż hp speed itp to musisz pisać inny plugin

Yyymm... Gamer, nie będę pisać pluginu bo nie umiem (Jak będą potrzebne do poszukam sobie jakiś na alied modders).
Chcę się dowiedzieć czy mogę zrobić więcej niż te standardowych 5 klas w tym samym pliku.

Użytkownik Slugger edytował ten post 08.07.2010 16:32

  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.07.2010 16:34

a myslales o tym zeby skompilowac sma :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 08.07.2010 16:45

Tia, ale najpierw napisałem temat bo chciałem się upewnić czy muszę...
  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.07.2010 18:59

jestes tu przeciez tak dlugo dluzej niz pavulon i inni a nie wiez ze aby plugin dzialal trzeba go skompilowac :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 08.07.2010 19:55

jestes tu przeciez tak dlugo dluzej niz pavulon i inni a nie wiez ze aby plugin dzialal trzeba go skompilowac :?:

Wiem...



Jestem tutaj długo, ale to nie znaczy że muszę znać odpowiedzi na wszystkie pytania.
Myślałem że wystarczy dodać:

[Stupid Zombie]
NAME = Stupid Zombie
INFO = HP+- Speed+- Knockback+
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1000
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24
Do pliku zpa_zombieclasses.ini i będzie nowa klasa.

a myslales o tym zeby skompilowac sma :?:

Ale mi chodzi cały czas o plik zpa_zombieclasses.ini.

Użytkownik Slugger edytował ten post 08.07.2010 20:00

  • +
  • -
  • 0

#13 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 09.07.2010 05:50

A po co ci plik zpa_zombieclasses.ini jak ty w tym sma masz dodać nowe klasy ??
  • +
  • -
  • 0

#14 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 09.07.2010 08:57

Gamer, myślałem że jak dodam kilka nowych klas w zpa_zombieclasses.ini, to na serwerze już one będą...
Teraz wiem że muszę je dodać w pliku *.sma

Jak przerobię plugin i dorobię kilka klas w *.sma to będę musiał te klasy równierz wpisać w zpa_zombieclasses.ini?
  • +
  • -
  • 0

#15 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 09.07.2010 09:18

Nie chyba jak nie będą działać do dodaj dopiero
  • +
  • -
  • 1

#16 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 09.07.2010 21:47

Oki thx... za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#17 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 09.07.2010 23:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: autor

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych