Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

model knife


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Winter

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Lokalizacja:z nienacka
Offline

Napisano 24.09.2008 20:58

mam problem z modelem noza (>model<).
kozystam z pluginu GHW Weapon Replacement i jakos mi nie wyszla zamiana....
mianowicie po dojsciu jakiegos gracza do teamu z jego nog (właściwie kolan xD) wyłaniają się ręce z nozem.

help

ps. postanowilem, ze napisze ponownie temat, gdyz nie uzyskalem odpowiedzi na ostatni....


@edit: dodam jeszcze ze cos tam namotalem i mam teraz w kolanie mam 3. noge....
  • +
  • -
  • 0

#2 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 25.09.2008 05:45

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new OLD_MODEL[] = "models/w_knife.mdl"
new P_MODEL[] = "models/nowe/p_kosa.mdl"
new V_MODEL[] = "models/nowe/v_kosa.mdl"
new W_MODEL[] = "models/nowe/w_kosa.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("knife modelchange", "0.9", "darkman")
	register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel")
	register_event("CurWeapon", "fwCurweapon", "be","1=1")
}

public fwSetModel(entity, model[])
{
    if(!pev_valid(entity)) 
        return FMRES_IGNORED

    if(!equali(model, OLD_MODEL)) 
        return FMRES_IGNORED

    new classname[33]
    pev(entity, pev_classname, classname, 32)
   
    if(equal(classname, "weaponbox") || equal(classname, "armoury_entity") || equal(classname, "grenade"))
    {
        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, W_MODEL)
        return FMRES_SUPERCEDE
    }
    return FMRES_IGNORED
}


public fwCurweapon(id){
	new wid = read_data(2) 
	
	if(wid != CSW_KNIFE)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL)
	set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL)
	
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

ścieżkę do nowego modelu noża zmieniasz tutaj:


new P_MODEL[] = "models/nowe/p_kosa.mdl"
new V_MODEL[] = "models/nowe/v_kosa.mdl"
new W_MODEL[] = "models/nowe/w_kosa.mdl"

  • +
  • -
  • 0

#3 PeZeT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:80
Offline

Napisano 25.09.2008 13:11

http://cscenter.pl/pluginy_amxx/2939-lom_zamiast_noza_wersja_z_dzwiekami.html


Po 1. Wejdź tu pobierz plugin i zamiast tamtego modelu wsaw swój pod taką samą nazwą. ;)
Po 2. Złamałeś regulamin ;>
  • +
  • -
  • 0

#4 Winter

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Lokalizacja:z nienacka
Offline

Napisano 29.09.2008 18:25

ale jeszcze gdzie wkleić ten kod?


ps.: sr. jak kogoś uraziłem moim brakiem inteligencji :P lecz uczę sie jeszcze amxx ;]
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.09.2008 18:37

Wklej tu http://amxx.pl/Kompilator.php podaj jakąś nazwę dla pluginu i kliknij [kompiluj]
  • +
  • -
  • 0

#6 Winter

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Lokalizacja:z nienacka
Offline

Napisano 29.09.2008 19:35

yy jest problem.. zrobilem wszystko jak nalezy, wchodze na serv i bah!
Dołączona grafika

:help:
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.09.2008 20:01

dodaj:
public plugin_precache()
{
  precache_model ("models/knifeleg/p_knife.mdl")
  precache_model ("models/knifeleg/v_knife.mdl")
  precache_model ("models/knifeleg/w_knife.mdl")
}
Czy jak tam u Ciebie nazywają się te pliki. Jeśli nie mylę się to powinno działać też:
public plugin_precache()
{
  precache_model (P_MODEL)
  precache_model (V_MODEL)
  precache_model (W_MODEL)
}

  • +
  • -
  • 1

#8 Winter

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Lokalizacja:z nienacka
Offline

Napisano 29.09.2008 21:02

plug działa jak nalezy :D dziekuje xD

oczywiscie pomogl.

proszę o zamkniecie tematu.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych