jak zablokowac dawanie awp i he przy zdobyciu itemu z gory thx
08 lipiec 2010 - 16:49:
jak zablokowac dawanie awp i he przy zdobyciu itemu w CoD
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
codmod
Temat rozp. nICe hS, 07.07.2010 17:12
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.07.2010 17:12
#2
Napisano 08.07.2010 15:53
Znajdź
i usuń
oraz
znajdź
i usuń
skompiluj ponownie
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
i usuń
oraz
znajdź
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
i usuń
skompiluj ponownie
#3
Napisano 08.07.2010 16:04
a jak zrobic innej klasie skok tak jak w rambo?
08 lipiec 2010 - 18:53:
a jak dodac do innej klasy 2 skok taki jak w rambo
08 lipiec 2010 - 18:53:
a jak dodac do innej klasy 2 skok taki jak w rambo
#4
Napisano 08.07.2010 20:03
podaj sma
#5
Napisano 08.07.2010 20:11
podaj gdzie co i jak mam wpisac sam dodam:D
#6
Napisano 08.07.2010 20:30
Szukasz tego:
Zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
Zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Nazwaklasy)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Nazwaklasy)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych