Siemka all mam pytanie chciałbym przestawić max lvl z 70 na 200
bo przestawiłem staty na max 100 i jeszcze chciał bym wiedzieć jak lvl
może mi ktoś napisać gdzie to można przestawić chodzi mi o żeby ktoś
napisał tutaj w jakim miejscu w .sma
PzDr i dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Max Level
Temat rozp. Troju, 24.09.2008 18:29
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.09.2008 18:29
#2
Napisano 25.09.2008 08:43
new LevelXP[71] = { 0,25,85,185,300,450,700,850,1000,1335,1500,1800,2100,2400,2800,3200,3600,4000, 4500,5000,5500,6000,6500,7000,7500,8000,8500,9000,9500,10000,10500,11000,11500,12000, 12400,13000,13600,14200,15000,15500,16000,16500,17000,17325,18000,18600,19000,19300,19700,20000,25000,33254, //52 38874,42564,53265,57343,64765,70322,80654,89999,98451,107544,112953,120000,128844,135925,150000,159991,165000,173743,10000000}
Tu masz max 70lvl (+ostatni co uniemozliwia wbicie na wyzszy co by moglo zbugowac moda )
#3
Napisano 25.09.2008 14:33
Czyli że co nie można przerobić ??
Widziałem na serwie max 200lvl
Prosiłbym żeby jak możesz przerobił mi do 200
Staty 100max
Albo chociaż napisał jak to zrobić
Widziałem na serwie max 200lvl
Prosiłbym żeby jak możesz przerobił mi do 200
Staty 100max
Albo chociaż napisał jak to zrobić
#4
Napisano 25.09.2008 18:57
pkt zmienisz w
public skill_menu(id, key)
zamiast 50 ustaw tam po 100
czyli :
public skill_menu(id, key)
zamiast 50 ustaw tam po 100
czyli :
public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<100){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<100){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<100){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<100){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }
exp i lvl : new LevelXP[201] = { 0,25,85,185,300,450,700,850,1000,1335,1500,1800,2100,2400,2800,3200,3600,4000, 4500,5000,5500,6000,6500,7000,7500,8000,8500,9000,9500,10000,10500,11000,11500,12000, 12400,13000,13600,14200,15000,15500,16000,16500,17000,17325,18000,18600,19000,19300,19700,20000,25000,33254, //52 38874,42564,53265,57343,64765,70322,80654,89999,98451,107544,112953,120000,128844,135925,150000,159991,165000,166000,168000,171000,176000,182000, 185000,190000,200000,204000,209000,217000,226000,234000,239000,240000,242000,247000,251000,255000,257000,262000,265000,270000,273000,282000,287000,292000,298000,300000,305000,310000,315000,320000,325000,330000,330500,331000,336000,341000,346000, //109 353000,360000,367000,374000,381000,388000,395000,402000,409000,416000,423000,430000,437000,444000,451000,458000,465000,472000,479000,486000,493000,508000,523000,538000,553000,564000,575000,586000,597000,608000,619000,630000,641000,652000,663000,674000, 685000,696000,707000,718000,729000,740000,751000,762000,773000,784000,795000,806000,817000,828000,839000,850000,861000,872000,883000,894000,905000,916000,927000,938000,949000,960000,971000,982000,993000,1004000,1015000,1026000,1037000,1048000,1059000,1070000,1081000,1092000,1103000,1114000,1125000,1136000,1147000,1158000,1169000,1180000,20815000}
#5
Napisano 25.09.2008 20:53
Ze Statami to wiedziałem jak
dzięki za ten lvl
Pomogł leci do obydwu
dzięki za ten lvl
Pomogł leci do obydwu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych