Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu w Cod Modzie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2010 15:02

Witam.
Posiadam sklepik do Cod Moda i chciałbym go tak przerobić aby pod klawiszem 8 otwierało się menu dla vipa. Ma ono być dostępne dla wszystkich graczy od flagi a począwszy. Funkcje w tym dodatkowym menu dorobię sam. Prosiłbym was tylko o dorobienie tej karty vipa. Tutaj macie mój sklepik:

public Sklep(id)
{
        new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
        menu_additem(menu, "Mala Apteczka \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$");
        menu_additem(menu, "Srednia Apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$");
        menu_additem(menu, "Duza Apteczka \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r5000$");
        menu_additem(menu, "Male Doswiadczenie\r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r7500$");
        menu_additem(menu, "Srednie Doswiadczenie\r[Dodaje 200 EXP] \yKoszt: \r12000$");
        menu_additem(menu, "Duze Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r16000$");
        menu_additem(menu, "Losowanie Przedmiotow \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r7500$");
        menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item) 
{
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        menu_display(id, menu);
        new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
        new hp = get_user_health(id);
        switch(item) 
        { 
                case 0:
                {
                        new koszt = 1500;
                        if (kasa_gracza<koszt)
                        {
                                ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                                return PLUGIN_CONTINUE;
                        }
                        if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
                        {
                                ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
                                return PLUGIN_CONTINUE;
                        }
                        cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
                        new ammount=20;
                        new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
                        set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                        ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Mala Apteczke");
        }
                case 1:
                {
                        new koszt = 3000;
                        if (kasa_gracza<koszt)
                        {
                                ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                                return PLUGIN_CONTINUE;
                        }
                        if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
                        {
                                ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
                                return PLUGIN_CONTINUE;
                        }
                        cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
                        new ammount=50;
                        new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
                        set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                        ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Srednia Apteczke");
        }
                case 2:
                {
                        new koszt = 5000;
                        if (kasa_gracza<koszt)
                        {
                                ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                                return PLUGIN_CONTINUE;
                        }
                        if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
                        {
                                ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
                                return PLUGIN_CONTINUE;
                        }
                        cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
                        new ammount=100;
                        new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
                        set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                        ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Duza Apteczke");
        }
                case 3:
                {
                        new koszt = 7500;
                        if (kasa_gracza<koszt)
                        {
                                ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                                return PLUGIN_CONTINUE;
                        }
                        cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
                        doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
                        ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Male Doswiadczenie");
                        SprawdzPoziom(id);
        }
                case 4:
                {
                        new koszt = 12000;
                        if (kasa_gracza<koszt)
                        {
                                ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                                return PLUGIN_CONTINUE;
                        }
                        cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
                        doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kases;
                        ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Srednie Doswiadczenie");
                        SprawdzPoziom(id);
        }
                case 5:
                {
                        new koszt = 16000;
                        if (kasa_gracza<koszt)
                        {
                                ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                                return PLUGIN_CONTINUE;
                        }
                        cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
                        doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
                        ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Duze Doswiadczenie");
                        SprawdzPoziom(id);
       }   
               case 6:
               {
                        new koszt = 7500;                        
                        if (kasa_gracza<koszt)
                        {
                                ColorChat(id,RED,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
                                return PLUGIN_HANDLED;
                        }
                        cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
                        DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
             }
        }
                                                                     
                      
                                       return PLUGIN_CONTINUE;
    }


#2 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.07.2010 15:17

Teraz jest Menu Wyboru na 7 przycisków jak widzę.

Musisz Dopisać do:

public Sklep(id)

to:

menu_additem(menu, "Menu Vipa", ADMIN_IMMUNITY); // Tylko dla Flagi A


Za

menu_additem(menu, "Losowanie Przedmiotow \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r7500$");


Potem Opisujesz Funkcje

w

public Sklep_Handle(id, menu, item)

  • +
  • -
  • 0

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2010 15:22

Ale w tym problem, że ja tej funkcji nie umiem opisać... ;/

Użytkownik slowly edytował ten post 06.07.2010 15:27


#4 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.07.2010 15:37

jeśli to ma być menu najlepiej jak je zrobisz osobno


przed funkcja

return PLUGIN_CONTINUE;


dodajesz nowy case

case 7:{
menuVipa(id)
}


potem gdzieś niżej robisz menu



public menuVipa(id)
{
new menu = menu_create("\yMenu Vipa", "VipW")
menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 0)

menu_additem( menu, "cos tam", "1" )
menu_additem( menu, "tam cos", "2" )
menu_additem( menu, "i tak dalej", "3")

menu_display(id, menu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}


Teraz robisz funkcje dla menu:


public VipW(id, menu)
{
if( item == MENU_EXIT ) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(key) {
case 1:{
client_cmd(id, "say Lalala")
menuVipa(id) //jesli chcesz by menu otwarlo sie znow po wyborze klawisza
}
case 2:{
client_cmd(id, "amx_menu")
}
case 3:{
kolejnaFunkcja(id)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}


i tak dalej :)

a tak wogóle polecam: Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Użytkownik AmD edytował ten post 06.07.2010 15:39

  • +
  • -
  • 0

#5 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.07.2010 17:21

Trochę miałeś błędów, więc sam spróbowałem to zrobić i mi się udało. Temat można zamknąć.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych