Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD] 2 pytania co do klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.07.2010 22:18

Mam 2 pytania:
1. Jak zrobic zeby klasa (ninja) miala wyzszy skok ?? jest jakas inna opcja od zmiany grawitacji ??
2. Chce zrobic klase ktora bd dostawala jakas losowa bron, wiecie moze jak cos takiego zrobic ?? <-- troche sie nad tym zastanawialem i sprobuje jutro zrobic cos ze switch(random) i ustawic duzo casow z broniami ale to jest troche roboty, jest jakas inna opcja ??
  • +
  • -
  • 0

#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 05.07.2010 09:33

1.

case ninja:
{
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.6);
}


2. Masz mały przykład:

case Nazwa_klasy:
{
new rand = random_num(0,3);
switch(rand)
{
case 0:give_item(id, "weapon_sg552");
case 1:give_item(id, "weapon_xm1014");
case 2:give_item(id, "weapon_awp");
case 3:give_item(id, "weapon_m4a1");
}
}

  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych