Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
zmiana nickow
#1
Napisano 23.09.2008 21:56
#3
Napisano 24.09.2008 13:17
#4
Napisano 24.09.2008 13:30
#5
Napisano 24.09.2008 13:32
#6
Napisano 24.09.2008 13:34
#7
Napisano 24.09.2008 13:59
#8
Napisano 24.09.2008 14:06
#9
Napisano 24.09.2008 15:01
#10
Napisano 24.09.2008 15:46
Twój plugin na banowanie neo musi jakoś oznaczać graczy, którzy nie mogą wejść na serwer. U Ciebie nie dzieję się to ani na IP, ani nie zmieniasz nic w configu. Tak samo można by było (pewny nie jestem, bo nie znam zasady działania) zabronić zmieniać nicku. Tzn jakoś oznaczasz, że do tego gracza należy ten nick i koniec, nie da się zmienić. Tylko, że nie wiem jak Twój plugin działa, więc zapytałem, czy na tej samej zasadzie. Mam nadzieję, że jasno to wytłumaczyłem
#11
Napisano 24.09.2008 16:54
Plugin do przypisywania każdemu nicka nie może działać na tej zasadzie, bo zwyczajnie nie ma takich możliwości technicznych. Mój sposób polegałby na tym, że server zapisuje u siebie w pliku nick i hasło, następnie wyświetla userowi motd z informacjami co i jak. Jeśli wchodzi na zarejestrowanym już nicku to tylko sprawdza hasło.
Jest druga wersja, rejestracja u headadmina. HA dodaje do pliku graczy i albo : Tylko zarejestrowani mogą grać, albo mogą grać wszyscy, ale tylko zarejestrowani mają zastrzeżony dla siebie nick.
#12
Napisano 24.09.2008 17:29
A tak btw. co on w tej bazie trzyma?
#13
Napisano 24.09.2008 17:35
Ale to nie jest temat o pluginie na neo, ale o rezerwacji nicka.
#14
Napisano 24.09.2008 22:26
edit
Mafia, elegancki tylko mam jedna prosbe, moglby ktos przerobic ten kod, zeby po zmianie nicku nie wyswietlalo sie na say'u "Zakaz zmiany nicka" tylko zeby od razu kickowalo z takim powodem
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_plugin("Blokada zmiany nicku","1.0","grankee")
register_message(get_user_msgid("SayText"), "message")
}
public message()
{
new arg[32]
get_msg_arg_string(2, arg, 31)
if(containi(arg,"name")!=-1)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_infochanged(id)
{
new newname[32],oldname[32]
get_user_info(id, "name", newname,31)
get_user_name(id,oldname,31)
if(!is_user_connected(id) || is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(!equali(newname, oldname))
{
set_user_info(id,"name",oldname)
client_print(id , print_chat , "[AMXX] Zakaz zmiany nicka!")
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#15
Napisano 25.09.2008 06:52
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_plugin("Blokada zmiany nicku","1.0","grankee") register_message(get_user_msgid("SayText"), "message") } public message() { new arg[32] get_msg_arg_string(2, arg, 31) if(containi(arg,"name")!=-1) { return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } public client_infochanged(id) { new newname[32],oldname[32] get_user_info(id, "name", newname,31) get_user_name(id,oldname,31) if(!is_user_connected(id) || is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(!equali(newname, oldname)) { set_user_info(id,"name",oldname) server_cmd("kick #%d ^"Zakaz zmiany nicka!^"", get_user_userid(id)) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE }
#16
Napisano 25.09.2008 07:37
#17
Napisano 25.09.2008 13:55
Bartu233 to co robić Ci ten plugin do rezerwacji nicka na hasło? Jeśli tak to opisz dokładnie jak on ma działać.
Rezerwacje nicka na haslo mam juz od dawna, z Ledspleja
#18
Napisano 25.09.2008 14:46
zapodaj :>Rezerwacje nicka na haslo mam juz od dawna, z Ledspleja
#19
Napisano 25.09.2008 20:37
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("Rejestracja nickow","0.1","Kobra")
}
public client_connect(id)
{
log_info(id)
}
public client_infochanged(id)
{
if (!is_user_connected(id) || !get_cvar_num("amx_mode"))
return PLUGIN_CONTINUE
new newname[32], oldname[32]
get_user_name(id, oldname, 31)
get_user_info(id, "name", newname, 31)
if (!equal(newname, oldname))
log_info(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public log_info(id)
{
new nick[50],pass[50],tmp[100],tmpNick[50],tmpPass[50],st[100],i,a,len,CurrentTime[25]
nick=""
get_user_info(id, "name", nick, 31)
i=-1
a=0
while(i!=0)
{
tmpNick=""
tmpPass=""
tmp=""
i=read_file("addons/amxmodx/nicks.txt",a,tmp,100,len)
parse(tmp,tmpNick,50,tmpPass,50)
if(equal(tmpNick,nick))
{
get_user_info(id,"nick",pass,50)
if(equal(tmpPass,pass))
{
CurrentTime=""
get_time("%Y.%d.%m - %H:%M:%S - ",CurrentTime,25)
st=""
add(st,100,CurrentTime)
add(st,100," - ")
add(st,100,nick)
add(st,100,"::")
add(st,100,"OK")
write_file("addons/amxmodx/nicks.log",st)
} else
{
CurrentTime=""
get_time("%Y.%d.%m - %H:%M:%S - ",CurrentTime,25)
st=""
add(st,100,CurrentTime)
add(st,100," - ")
add(st,100,nick)
add(st,100,"::")
add(st,100,"XX")
write_file("addons/amxmodx/nicks.log",st)
client_cmd(id,"echo ^"[AMXX] Ten nick jest zarezerwowany!!!.^";disconnect")
}
}
a++
}
}
Folder z nickami ma sie znajdowac w ("addons/amxmodx/nicks.txt"), w pliku tym dodajesz nicki nastepujaco:
"nick" "hasło"
Zas to co pogrubiłem, "nick" zmieniasz dowolnie na co chcesz, i pozniej gracz musi wklepac hasło do cfg z tym,
tak to ma wyglądać na tym przykładzie:
setinfo "nick" "hasło"
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych