Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem-Niewidzialnosc klasy [COD MOD]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ktosiu

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:forum
Offline

Napisano 04.07.2010 08:27

Witam mam problem chcialbym aby klasa była niewidzialna render=45 i jest cos nie tak bo jak strzele,zgine,zabije kogos, to robie sie widzialny :( kod wycinku sma:
	case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case ElitarnySnajper:
{
give_item(id, "weapon_g3sg1");
give_item(id, "weapon_elite");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
set_user_gravity(id, 0.5);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 45);
}

REPUT GWARANTOWANY +!

Użytkownik ktosiu edytował ten post 04.07.2010 08:28

  • +
  • -
  • 0

#2 nICe hS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 13.07.2010 15:34

public UsunPrzedmiot(id)
{
        informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
        if(is_user_alive(id))
                set_user_footsteps(id, 0);

        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        ZmienUbranie(id, 1);
        if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
                ZmienUbranie(id, 0);
        if(klasa_gracza[id] == ElitarnySnajper)
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 45);
}


zrob tak w usun przedmiot
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych