Powie ktoś jak zmniejszyć widoczność miny dla sapera?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
CoD mod pytanie
Temat rozp. Danielloss, 03.07.2010 14:24
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.07.2010 14:24
#2
Napisano 03.07.2010 22:39
szukasz:
Zmieniasz na:
public PostawMine(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic miny, zwieksz inteligencje!");
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50) ;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Zmieniasz na:
public PostawMine(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic miny, zwieksz inteligencje!");
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50) ; // tu zamiast 50 wpisz mniejsza licze to bedzie mina bardziej niewidzialna
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#3
Napisano 04.07.2010 12:40
Dzięi + leci
04 lipiec 2010 - 15:04:
A wiecie jak sprawić aby ten dzwięk na początku rundy sie nie włączał bo na początku nawet było to fajne ale teraz jest irytujące
04 lipiec 2010 - 15:04:
A wiecie jak sprawić aby ten dzwięk na początku rundy sie nie włączał bo na początku nawet było to fajne ale teraz jest irytujące
#4
Napisano 04.07.2010 14:06
Znajdź i usuń to:
oraz to
switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
}
oraz to
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
Użytkownik Change edytował ten post 04.07.2010 14:07
#5
Napisano 04.07.2010 14:29
Dzięki + leci
04 lipiec 2010 - 15:33:
Acha nie wiem dlaczego ale od czasu do czasu mi sie serwer restartuje jakby jakis admina wpisal sv_restartround
04 lipiec 2010 - 15:33:
Acha nie wiem dlaczego ale od czasu do czasu mi sie serwer restartuje jakby jakis admina wpisal sv_restartround
#6
Napisano 04.07.2010 14:46
To już chyba nie na temat^^ no ale wrzuć logi to sie moze czegos dowiemy
#7
Napisano 04.07.2010 14:54
Ale to dotyczy tylko tego Moda
Jutro wrzuce jak będę mial czas
Jutro wrzuce jak będę mial czas
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych