Witam Posiadam Serwer Diablo Mod 5.9l Mam na nim ustawiony 1001 levl ale expić można do 400 levl potem nie ma co robić tak mówią gracze. Znajomi podpowiedzieli mi że trzeba zwiększyć skila z 200 na 500 czy to prawda? Proszę o odpowiedz i instrukcję jak to zrobić.
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z 1001 levlNa Serwerze mam 1001 levl a można expić do lekko ponad 400
Started By
WarninG.
, 03.07.2010 11:21
7 replies to this topic
#1
Posted 03.07.2010 11:21
#2
Posted 03.07.2010 12:29
Zwiększanie max lvl w Diablo modzie! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
tabelę już masz
tabelę już masz
Edited by DarkGL, 03.07.2010 12:29.
#3
Posted 03.07.2010 12:50
Nie rozumiem bo na serwerze mam juz 1001 levl od dawna i można tylko lekko ponad 400 i już strasznie wolno idzie i jak zrobię waszym tamtym programem już będzie do 1001 normalnie szło? skill czy tam coś się podniesie z 200 na 500 czy tam ileś żeby było dobrze?
Edited by WarninG., 03.07.2010 12:51.
#4
Posted 03.07.2010 15:14
ZAMIEN.
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<100){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<100){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<100){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<100){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }na
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<500){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<500){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<500){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<500){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }
Edited by xdx551, 03.07.2010 15:14.
#5
Posted 03.07.2010 15:56
Zamienić to w pluginie diablo .sma tak? i to będzie pasowało do 1001 lvl będzie co robić to jest ten powiększony ten skill tak?
#6
Posted 03.07.2010 16:01
zmienić i SKOMPILOWAĆ plugin
#7
Posted 03.07.2010 16:05
Dziękuję. Plus dla xdx551. Pozdrawiam mam nadzieję że mi zadziała.
// Temat do zamknięcia
// Temat do zamknięcia
#8
Posted 03.07.2010 16:16
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: "Temat do zamknięcia"
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: "Temat do zamknięcia"
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users