Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 02.07.2010 15:21

Siema, oto pytanie: Co mam dodac do kodu COD MOD'a ,aby klasa "Policjant" nie dostawala pistoletu (w tt dostaje glocka , a w ct usp)
  • +
  • -
  • 0

#2 BleBlee

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.07.2010 15:26

daj .sma
  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.

#3 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 02.07.2010 17:18

Bardzo proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 BleBlee

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.07.2010 20:37

To tak za dawanie rzeczy klasą na początku rundy odpowiada:


public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}

if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Policjant:
{
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "item_thighpack");
}
}

if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);

redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


a z tego

if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}

wynika że każda klasa na początku rundy w zależności od teamu dostaje broń podstawową(dla TT- glock, a dla CT- usp)

Więc trzeba by było wyłączyć to albo dla każdej klasy albo zostawić wszystkim.
Chyba że jest jakaś komenda na wyrzucenie na początku tej broni.(nie wiem)
Albo jakoś osobno dodać klasę policjanta.
Może niech się wypowie ktoś mądrzejszy.
  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.

#5 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 03.07.2010 12:04

Niestety nie dziala, nadal dodaje pistolet.
  • +
  • -
  • 0

#6 BleBlee

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.07.2010 12:13

Niestety nie dziala, nadal dodaje pistolet.


ale ja nie powiedziałem że to działa. Ja tylko wywnioskowałem co za co odpowiada ale niech ktoś mądrzejszy ode mnie się tym zajmie.


Chyba że chcesz to ja ci to mogę zrobić że każdej klasie na początku usunę tą broń.

Użytkownik BleBlee edytował ten post 03.07.2010 12:14

  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.07.2010 12:18

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#8 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 03.07.2010 18:45

Kiedy policjant wyrzuci pistolet to juz pozniej go nie dostaje, ale kiedy zginie znowu go ma ;/
  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.07.2010 18:52

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#10 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 04.07.2010 18:30

Dziala, jest + jest impreza :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych