Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pytanie
Temat rozp. GOH4n, 02.07.2010 15:21
9 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 02.07.2010 15:26
daj .sma
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.
#4
Napisano 02.07.2010 20:37
To tak za dawanie rzeczy klasą na początku rundy odpowiada:
a z tego
wynika że każda klasa na początku rundy w zależności od teamu dostaje broń podstawową(dla TT- glock, a dla CT- usp)
Więc trzeba by było wyłączyć to albo dla każdej klasy albo zostawić wszystkim.
Chyba że jest jakaś komenda na wyrzucenie na początku tej broni.(nie wiem)
Albo jakoś osobno dodać klasę policjanta.
Może niech się wypowie ktoś mądrzejszy.
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Policjant:
{
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
a z tego
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
wynika że każda klasa na początku rundy w zależności od teamu dostaje broń podstawową(dla TT- glock, a dla CT- usp)
Więc trzeba by było wyłączyć to albo dla każdej klasy albo zostawić wszystkim.
Chyba że jest jakaś komenda na wyrzucenie na początku tej broni.(nie wiem)
Albo jakoś osobno dodać klasę policjanta.
Może niech się wypowie ktoś mądrzejszy.
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.
#6
Napisano 03.07.2010 12:13
Niestety nie dziala, nadal dodaje pistolet.
ale ja nie powiedziałem że to działa. Ja tylko wywnioskowałem co za co odpowiada ale niech ktoś mądrzejszy ode mnie się tym zajmie.
Chyba że chcesz to ja ci to mogę zrobić że każdej klasie na początku usunę tą broń.
Użytkownik BleBlee edytował ten post 03.07.2010 12:14
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.
#7
Napisano 03.07.2010 12:18
Spoiler
#9
Napisano 03.07.2010 18:52
Spoiler
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych