Mam diablo z max lvl 401 noi ciężko jest rozdawać staty po resecie i chciałem wprowadzić własnie to:
[Tutorial] Szybsze rozdzielanie punktów (przydatne na diablo ze zwiększonymi levelami) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
No ale niestety wtedy muszę dać max staty na wszystko 200 a chciałem zrobić żeby max siły ogółem było 250 zrecznosc 50 a zwinnosc 250 oraz żeby klasa mag i barbarzynca mogli max 50 a reszta mogła 200 jak ktos wie jak to zrobić to proszę o napisanie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dla każdego inny max stat
Temat rozp.
ReDDi
, 01.07.2010 14:05
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.07.2010 14:05
#2
Napisano 01.07.2010 20:44
Watpie, ze ktos ci to napisze bo wszystko masz tam tylko odpowiednio edytowac. Jesli bedziesz sie wzorowal na tamtym to mozesz to zrobic. Podejrzewam, ze jedynym problemem w tym momencie jest to, ze ci sie tego nie chce robic samemu. Czasami niestety trzeba sie wysilic.
#3
Napisano 01.07.2010 23:56
Nie mam pojęcia jak to zrobić >.> jak zrobić warunek klasy wiem ze if klasa/[id] i cos tam ze max stat = cos ale nie mam pojęcia jak to zrobić
[i]01 lipiec 2010 - 23:56:
A więc jakby ktos mógł mnie naprowadzić jak to zrobić byłbym wdzięczny : )
[i]01 lipiec 2010 - 23:56:
A więc jakby ktos mógł mnie naprowadzić jak to zrobić byłbym wdzięczny : )
#4
Napisano 05.07.2010 16:45
Reszte pewnie zrobisz na tym przykladzie:
Dla inteligencji bo chyba o to ci chodzilo przy magu i barbarzyncy:
I to samo przy automatycznym wybieraniu wszystkiego w dana umiejetnosc.
Tylko pamietaj zeby tak rozlozyc punkty zeby w sumie dla kazdej klasy bylo 800
Jesli jednej klasie odejmujesz 150 punktow ( tak jak chcesz to zrobic u maga i barbarzyncy) to musisz im w innym miejscu dodac, bo gdy beda mieli juz wysokie levele, to pojawi im sie okienko rozdzielania punktow i nie beda mieli je w co wlozyc bo wszedzie bedzie im pisalo "maxymalny poziom .... osiagniety"
Czyli, zabierasz im w porownaniu do pozostalych klas 150 punktow w inteligencji, to musisz im to dolozyc do sily, zrecznosci lub zwinnosci.
Dla inteligencji bo chyba o to ci chodzilo przy magu i barbarzyncy:
case 0: { if(player_class[id] == Mag || player_class[id] == Barbarzynca) { if (player_intelligence[id]<50){ player_point[id]-=2 player_intelligence[id]+=2 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } else { if (player_intelligence[id]<200){ player_point[id]-=2 player_intelligence[id]+=2 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } }
I to samo przy automatycznym wybieraniu wszystkiego w dana umiejetnosc.
case 4: { if(player_class[id] == Mag || player_class[id] == Barbarzynca) { if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= 50) { player_intelligence[id]+=player_point[id] player_point[id]=0 } else { player_point[id]-=max_skill-player_intelligence[id] player_intelligence[id]=max_skill client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } } else { if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= 200) { player_intelligence[id]+=player_point[id] player_point[id]=0 } else { player_point[id]-=max_skill-player_intelligence[id] player_intelligence[id]=max_skill client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } } }Jesli nie masz wyszczegolnienia na klasy to wystarczy ze podmienisz zamiast max_skill na tyle ile chcesz i usunac zmienna max_skill
Tylko pamietaj zeby tak rozlozyc punkty zeby w sumie dla kazdej klasy bylo 800
Jesli jednej klasie odejmujesz 150 punktow ( tak jak chcesz to zrobic u maga i barbarzyncy) to musisz im w innym miejscu dodac, bo gdy beda mieli juz wysokie levele, to pojawi im sie okienko rozdzielania punktow i nie beda mieli je w co wlozyc bo wszedzie bedzie im pisalo "maxymalny poziom .... osiagniety"
Czyli, zabierasz im w porownaniu do pozostalych klas 150 punktow w inteligencji, to musisz im to dolozyc do sily, zrecznosci lub zwinnosci.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 05.07.2010 16:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych