Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modyfikacja Pluginu RoundSound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 hq

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:cstrike / addons
Offline

Napisano 23.09.2008 06:52

Więc zaczynając od początku chciał bym was wszystkim przedstawić w jak najprostszy sposób przerobić plik sma w roundsound według waszych upodobań :P

Tak wygląda zwykłe sma od roundsound'a, na 6 nutek ctwin ttwin, trzeba je wrzucić w sound/misc.

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/twinnar")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/twinnar2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/twinnar3")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar2")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar3")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar4")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ctwinnar2.wav")
precache_sound("misc/ctwinnar3.wav")
precache_sound("misc/ctwinnar4.wav")
precache_sound("misc/twinnar.wav")
precache_sound("misc/twinnar2.wav")
precache_sound("misc/twinnar3.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}

Jeśli chcemy zmienić nazwy nutek wystarczy zmieć nazwy i gotowe np. tak.

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal1")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal2")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,2)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal3")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal4")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal5")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/cs-portal.wav")
precache_sound("misc/cs-portal1.wav")
precache_sound("misc/cs-portal2.wav")
precache_sound("misc/cs-portal3.wav")
precache_sound("misc/cs-portal4.wav")
precache_sound("misc/cs-portal5.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Następnie jeśli chcemy żeby nutek było więcej:
Dopisujemy linijkę,
Zmieniamy case,
Zmieniamy Radom_nim.
Będzie to wyglądało tak



#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal1")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal2")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal3")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal4")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal5")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal6")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal7")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal8")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/cs-portal9")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/cs-portal.wav")
precache_sound("misc/cs-portal1.wav")
precache_sound("misc/cs-portal2.wav")
precache_sound("misc/cs-portal3.wav")
precache_sound("misc/cs-portal4.wav")
precache_sound("misc/cs-portal5.wav")
precache_sound("misc/cs-portal6.wav")
precache_sound("misc/cs-portal7.wav")
precache_sound("misc/cs-portal8.wav")
precache_sound("misc/cs-portal9.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Teraz jeśli chcemy żeby nasze nutki były w mp3 wystarczy zmienić spk na mp3 loop, "stopsound" zmienić na "mp3 stop" i na końcu zamiast wav zmienić na mp3. Sami zobaczcie :P


#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop misc/cs-portal")
case 1: client_cmd(0,"mp3 loop misc/cs-portal1")
case 2: client_cmd(0,"mp3 loop misc/cs-portal2")
case 3: client_cmd(0,"mp3 loop misc/cs-portal3")
case 4: client_cmd(0,"mp3 loop misc/cs-portal4")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop misc/cs-portal5")
case 1: client_cmd(0,"mp3 loop misc/cs-portal6")
case 2: client_cmd(0,"mp3 loop misc/cs-portal7")
case 3: client_cmd(0,"mp3 loop misc/cs-portal8")
case 4: client_cmd(0,"mp3 loop misc/cs-portal9")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/cs-portal.mp3")
precache_sound("misc/cs-portal1.mp3")
precache_sound("misc/cs-portal2.mp3")
precache_sound("misc/cs-portal3.mp3")
precache_sound("misc/cs-portal4.mp3")
precache_sound("misc/cs-portal5.mp3")
precache_sound("misc/cs-portal6.mp3")
precache_sound("misc/cs-portal7.mp3")
precache_sound("misc/cs-portal8.mp3")
precache_sound("misc/cs-portal9.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Jeśli chcemy umieścić nutki w swoim folderze wystarczy zamiast misc napisać swoją nazwę będzie on naszym folderem który będzie się znajdował w sound.


#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop portannet/cs-portal")
case 1: client_cmd(0,"mp3 loop portannet/cs-portal1")
case 2: client_cmd(0,"mp3 loop portannet/cs-portal2")
case 3: client_cmd(0,"mp3 loop portannet/cs-portal3")
case 4: client_cmd(0,"mp3 loop portannet/cs-portal4")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop portannet/cs-portal5")
case 1: client_cmd(0,"mp3 loop portannet/cs-portal6")
case 2: client_cmd(0,"mp3 loop portannet/cs-portal7")
case 3: client_cmd(0,"mp3 loop portannet/cs-portal8")
case 4: client_cmd(0,"mp3 loop portannet/cs-portal9")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("portannet/cs-portal.mp3")
precache_sound("portannet/cs-portal1.mp3")
precache_sound("portannet/cs-portal2.mp3")
precache_sound("portannet/cs-portal3.mp3")
precache_sound("portannet/cs-portal4.mp3")
precache_sound("portannet/cs-portal5.mp3")
precache_sound("portannet/cs-portal6.mp3")
precache_sound("portannet/cs-portal7.mp3")
precache_sound("portannet/cs-portal8.mp3")
precache_sound("portannet/cs-portal9.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Teraz wystarczy tylko skopiować to co przerobiliśmy wejść tutaj w nagłówku wpisać roundsound poniżej wkleić nasz plik sma, potem complite, zapisać już plik amxx gdzie chcemy i gotowe ;)

To już chyba na tyle :P trochę się narobiłem ^^ Jeśli macie jakieś pytania lub cos pisać na forum :P

Poradnik by hq - kopiowanie na inne fora bez zgody autora jest karalne !!!
  • +
  • -
  • 0

#2 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 23.09.2008 14:43

Spoko ;) Ale po co piszesz tyle na czerwono nie chodzi o kod ..
  • +
  • -
  • 0

#3 hq

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:cstrike / addons
Offline

Napisano 23.09.2008 15:03

Heh, tak jakoś :P
  • +
  • -
  • 0

#4 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 23.09.2008 15:38

Proponuję kod plugin'u zawrzeć w tagach [code=auto:0], aby post był czytelniejszy ;].
  • +
  • -
  • 0

#5 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.09.2008 15:41

Podzielam zdanie kolegi wyżej, tekst odstrasza.
Zaquotuj lub zakoduj chociaż kod :D

#6 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 23.09.2008 15:44

Jezeli zakoduje [code=auto:0] kod to wtedy nie bedzie mogl zastosowac innej barwy czcionki niz czarny. Czytajac teraz zwracasz uwage na kolory . ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 23.09.2008 17:04

~H4x, no ja tez :P to niech da tagi [ quote ] ^^ sory za offtop
  • +
  • -
  • 0

#8 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.09.2008 21:25

żółty kolor jest nie czytelny, o wiele inaczej wygląda teraz z wyodrębnionym kodem jednak nadal mam wrażenie że robiłeś to na szybko i nie zwracałeś uwagi na estetykę.

#9 hq

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:cstrike / addons
Offline

Napisano 23.09.2008 21:47

Heh koniec tematu... chciałem poprawić ale kurek zrobił to szybciej :P
  • +
  • -
  • 0

#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.09.2008 05:35

Ładny poradnik, mi się podoba ;)
Dobra robota ;)

kopiowanie na inne fora bez zgody autora jest karalne !!!


Zadzwonisz na policje? Podasz do sądu? Musisz mieć dużą wiedzę na ten temat lub duże znajomości żeby ci się udało kogo kolwiek ukarać za skopiowanie ;>
  • +
  • -
  • 0

#11 DreSzCzyK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
Offline

Napisano 30.09.2008 15:15

Przyda się ;-)

thx
  • +
  • -
  • 0

#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.10.2008 20:41

Zedytowałem bo troche błędów było ;)
  • +
  • -
  • 0

#13 Novy93

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 14.10.2008 06:11

A nie powinno być zamiast
(0,"mp3 loop misc/cs-portal")

to:
(0,"mp3 play misc/cs-portal")

???:(
  • +
  • -
  • 0

#14 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 14.10.2008 10:47

No właśnie tak zmieniałem ale ostatecznie dałem loop. Przetestuj u siebie mp3 play i mp3 loop i napisz jaki efekt
  • +
  • -
  • 0

#15 Novy93

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 15.10.2008 13:38

Mam play, muzyka się ściaga, ale nie gra :D
Dam loop, to wam powiem czy działa.

No i nic nie działa O.o

Wezne gotowe .sma skąd inąd, przerobie i będe miał :]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych