Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

/regulamin w motd, mp3 na początku rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 KobcoN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:68
  • GG:
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 29.06.2010 14:35

Witam, szukam 2 pluginów;
1.Jak wpiszesz /regulamin w say to pokazuje ci sie regulamin z pliku rules.txt w oknie motd
2.Zawsze na rozpoczęciu rundy gra muzyka, którą zawsze mozna zmienic na własną.
  • +
  • -
  • 0

#2 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 29.06.2010 15:04

1.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "regulamin_motd"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "bleble"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /regulamin","regulamin")


}
public regulamin(id) show_motd(id,"/addons/amxmodx/data/regulamin.txt","Regulamin")

wchodzisz do /addons/amxmodx/data/ i wklejasz plik regulamin.txt z własną zawartością :)
  • +
  • -
  • 1

#3 Whitehouse

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:106
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.06.2010 15:13

2.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "NewRoundSound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("ResetHUD","newRound","b")
	}
	
public newRound(id){
    client_cmd(0,"spk misc/newround")
    return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache(){
    precache_sound("misc/newround.wav")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

Kompilujesz do .amxx ;)
  • +
  • -
  • 1
"Man with a Movie Camera"

#4 KobcoN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:68
  • GG:
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 29.06.2010 19:02

regulamin dziala, ale ta muzyczka juz nie :/
wgralem plik .amxx, dopisalem linijke do plugins.ini, wgralem muzykę i ja skonwertowalem do rozszezenia .wav i nie trybi cos :/ muzyka sie sciagala ale juz cos nie dziala w grze :/

pokazuje mi w konsoli cos takiego:
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIFF/WAVE chunks
Missing RIF

mam dopisac jakies cvary ?
i musze wgrac plik .sma ?

Użytkownik KobcoN edytował ten post 29.06.2010 19:11

  • +
  • -
  • 0

#5 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 29.06.2010 19:20

Nie ma cvarów a sma do działania pluginu nie jest potrzebne ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 KobcoN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:68
  • GG:
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 29.06.2010 19:24

edit // dobra muzyka dziala, tylko ze jest zrabana jakosc jak skonwertowalem piosenke :/
nie da sie tego jakos w .mp3 odpalic ?

Użytkownik KobcoN edytował ten post 29.06.2010 19:47

  • +
  • -
  • 0

#7 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 05.07.2010 13:58

Spróbuj tak ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "RoundSound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Apple"

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD","newRound","b")
}

public newRound(id){
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/newround")
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/newround.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}


powinno działać :P

Użytkownik Apple() edytował ten post 06.07.2010 12:32

  • +
  • -
  • 0

#8 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.07.2010 19:43

client_cmd(0,"mp3 play misc/newround")
na
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/newround")

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych