Witam, szukam 2 pluginów;
1.Jak wpiszesz /regulamin w say to pokazuje ci sie regulamin z pliku rules.txt w oknie motd
2.Zawsze na rozpoczęciu rundy gra muzyka, którą zawsze mozna zmienic na własną.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
/regulamin w motd, mp3 na początku rundy
Temat rozp.
KobcoN
, 29.06.2010 14:35
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.06.2010 14:35
#2
Napisano 29.06.2010 15:04
1.
wchodzisz do /addons/amxmodx/data/ i wklejasz plik regulamin.txt z własną zawartością
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "regulamin_motd" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "bleble" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /regulamin","regulamin") } public regulamin(id) show_motd(id,"/addons/amxmodx/data/regulamin.txt","Regulamin")
wchodzisz do /addons/amxmodx/data/ i wklejasz plik regulamin.txt z własną zawartością
#3
Napisano 29.06.2010 15:13
2.
Kompilujesz do .amxx
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "NewRoundSound" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD","newRound","b") } public newRound(id){ client_cmd(0,"spk misc/newround") return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache(){ precache_sound("misc/newround.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Kompilujesz do .amxx
"Man with a Movie Camera"
#4
Napisano 29.06.2010 19:02
regulamin dziala, ale ta muzyczka juz nie
wgralem plik .amxx, dopisalem linijke do plugins.ini, wgralem muzykę i ja skonwertowalem do rozszezenia .wav i nie trybi cos muzyka sie sciagala ale juz cos nie dziala w grze
pokazuje mi w konsoli cos takiego:
mam dopisac jakies cvary ?
i musze wgrac plik .sma ?
wgralem plik .amxx, dopisalem linijke do plugins.ini, wgralem muzykę i ja skonwertowalem do rozszezenia .wav i nie trybi cos muzyka sie sciagala ale juz cos nie dziala w grze
pokazuje mi w konsoli cos takiego:
Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIFF/WAVE chunks Missing RIF
mam dopisac jakies cvary ?
i musze wgrac plik .sma ?
Użytkownik KobcoN edytował ten post 29.06.2010 19:11
#5
Napisano 29.06.2010 19:20
Nie ma cvarów a sma do działania pluginu nie jest potrzebne
#6
Napisano 29.06.2010 19:24
edit // dobra muzyka dziala, tylko ze jest zrabana jakosc jak skonwertowalem piosenke
nie da sie tego jakos w .mp3 odpalic ?
nie da sie tego jakos w .mp3 odpalic ?
Użytkownik KobcoN edytował ten post 29.06.2010 19:47
#7
Napisano 05.07.2010 13:58
Spróbuj tak
powinno działać
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "RoundSound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Apple"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD","newRound","b")
}
public newRound(id){
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/newround")
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/newround.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}
powinno działać
Użytkownik Apple() edytował ten post 06.07.2010 12:32
#8
Napisano 05.07.2010 19:43
client_cmd(0,"mp3 play misc/newround")na
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/newround")
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych