Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z modem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 29.06.2010 12:49

Siema, mam wgrany mod : Call of Duty Mod: MW Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X . Chcialem go przerobic, aby bylo wiecej dzwiekow na poczatku rundy i niestety nie dziala ;/

Wygladalo tak :

precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
i
public PoczatekRundy()	
{
	freezetime = false;
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		if(!is_user_alive(id))
			continue;
		
		set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
		
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
			case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
		}
	}
}

,a zmienilem na :
	precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start3.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start4.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start5.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start6.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start7.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start8.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
i
public PoczatekRundy()	
{
	freezetime = false;
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		if(!is_user_alive(id))
			continue;
		
		set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
		
		switch(get_user_team(id))
		{
	case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
	case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
	case 3: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start3");
	case 4: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start4");
	case 5: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start5");
	case 6: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start6");
	case 7: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start7");
	case 8: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start8");


		}
	}
}
Jak powinno byc???
W zalaczniku moj sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3 007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 29.06.2010 13:13

switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 3: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start3");
case 4: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start4");
case 5: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start5");
case 6: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start6");
case 7: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start7");
case 8: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start8");
}


get_user_team


Funkcja zwraca w zasadzie tylko 4 argumenty, Ty deklarujesz ich 8 ;> Jak już tak bardzo chcesz tyle dźwięków to zrób losowanie:

switch(random_num(1,8))


Dalej w kod się nie zagłębiałem.
  • +
  • -
  • 1

serwer-1.png
IP: ts3.cserwerek.pl


#3 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 29.06.2010 20:48

Dziala !!! dzięki :D
Zeby juz nie zakladac nowego tematu, zapytam tutaj:
czy da sie zrobic tak ,aby po zwyciestwie np tt (wybuchu paki np) runda sie konczyla dopiero za 10 sek?? ale tak zeby w ciagu tych 10 sek lecial roundsound
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych