Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Usuwanie limitu pieniędzy ( money )
Temat rozp. zielu001, 28.06.2010 20:32
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.06.2010 20:32
Witam, chciał bym się spytać czy da się ominąć/usunąć limit money na serwerze. Otóż napisałem sklep i okazuje sie ze nie można mieć sumy większej od 16000$ ;/ Dało by się to ominąć? ? Proszę o pomoc
Pozdrawiam !
Pozdrawiam !
#2
Napisano 28.06.2010 20:43
http://www.cscenter.pl/pluginy_amx_mod_x/295-wiecej_pieniedzy_niz_16000_mozna_uzbierac_wiecej_kasy_niz_16000_a.html[ciach]
Moderatora, Administratora proszę o nie karanie mnie ostrzeżeniem, że link zawiera odnośnik do forum o podobnej tematyce, lecz na amxx.pl nie mogłem tego znaleźć
Jeśli jednak miałbym dostać ostrzeżenie proszę o usunięcie tego postu
[warn='Portek']"Nie ma", czy "nie potrafię szukać"?
Unlimited Money - nieograniczona kasa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X[/warn]
Moderatora, Administratora proszę o nie karanie mnie ostrzeżeniem, że link zawiera odnośnik do forum o podobnej tematyce, lecz na amxx.pl nie mogłem tego znaleźć
Jeśli jednak miałbym dostać ostrzeżenie proszę o usunięcie tego postu
[warn='Portek']"Nie ma", czy "nie potrafię szukać"?
Unlimited Money - nieograniczona kasa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X[/warn]
#3
Napisano 28.06.2010 21:46
Ja nie chciałem sposobu na nieskończoną ilość pieniędzy ale na USUNIĘCIE limitu $16000..
#4
Napisano 29.06.2010 01:01
No to ten plugin jak najbardziej ci pomoże o-O
#5
Napisano 29.06.2010 08:42
Plugin tylko symuluje zniesienie limitu.
Są 2/3 dodatkowe moduły które to umożliwiają: Orpheu/MemHack(nie wiem do końca który) i Max Money.
Orpheu - Module: Orpheu2.3a - AlliedModders
MemHack - Module: MemHack - AlliedModders
Max Money - Module: Max Money - AlliedModders
Są 2/3 dodatkowe moduły które to umożliwiają: Orpheu/MemHack(nie wiem do końca który) i Max Money.
Orpheu - Module: Orpheu2.3a - AlliedModders
MemHack - Module: MemHack - AlliedModders
Max Money - Module: Max Money - AlliedModders
Użytkownik Owner123 edytował ten post 29.06.2010 08:44
#6
Napisano 29.06.2010 13:32
Owner123, dzięki o to mi chodziło, ale max money tylko pod windous ;/ A ja potrzebuje pod linuxa .so
Użytkownik zielu001 edytował ten post 29.06.2010 13:39
#7
Napisano 29.06.2010 14:00
Właśnie wadą Max Money jest to, że został napisany pod Winde, dlatego polecam moduł Orpheu który to działa na obu OS. Ponadto jeśli chodzi o podmieniane różnych wartości pamięci głównie stringów Orpheu daje więcej możliwości, a podejrzewam, ze już niedługo będzie masa pluginów które będą wykorzystywały właśnie Orpheu, gdyż nie jest bardzo zasobożerny i czasem optymalniejszy od tych jakże już optymanlych standardowych modułów. Wadą jest to, że kod nie należy do łatwych.
PS. Przy iluś tam liczbach w HUD (99999999..) kasa może przestać się wyświetlać, bo nie przewidzieli miejsca w silniku gry na tyle liczb (aczkolwiek kupować chyba można).
PS. Przy iluś tam liczbach w HUD (99999999..) kasa może przestać się wyświetlać, bo nie przewidzieli miejsca w silniku gry na tyle liczb (aczkolwiek kupować chyba można).
#8
Napisano 29.06.2010 14:38
Ale mam problem, sykorzystalem modul Orpheu i skrypt max_start_money lecz on tylko powiększa możliwości komendy startmoney i nie wplywa na to ze mozna wiecej zbierac pieniedzy niz 16000 ;/ ma ktos pomysl lub pluga aby sie dalo?
#9
Napisano 29.06.2010 17:08
AlliedModders - View Single Post - Module: Orpheu2.3a
a pozatym nie wiem jak jest z bibliotekami ale czy nie wystarczy skompilowac modulu na danym systemie zeby mogl na nim pracowac
a pozatym nie wiem jak jest z bibliotekami ale czy nie wystarczy skompilowac modulu na danym systemie zeby mogl na nim pracowac
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Napisano 30.06.2010 21:23
Nie o to mi chodzi, wy cały czas o tym mp_startmoney, ja będę ustawiał mp_startmoney na np 100.. Ale potrzebuję tak zrobić aby dalej zbierać kase a nie tylko do 16000
#11
Napisano 30.06.2010 21:51
To że w poście pojawia się "mp_startmoney" nie znaczy, że działa tylko na to. G[o]Q podał najlepszą wersję i to jej powinieneś użyć.
#12
Napisano 01.07.2010 08:57
Właściwie da się to też zrobić na około, kontrolując na bieżąco zdarzenia, które zmieniają ilość kasy i ustawiając ją ręcznie(da się pluginem ustawić więcej niż 16000), ale jest jeden problem, bo o ile są stałe stawki za prawie wszystko o tyle zranienie hostów przynosi losowe straty, zależne od zadanych obrażeń. Zaraz coś sprawdzę, może uda się coś ciekawego co mi teraz przyszło do głowy.
#13
Napisano 01.07.2010 11:35
ustawic sie da no ale bedziesz musial przewidziec all od cen broni do roznych wariantow konca rundy no i hosty chociaz mozna zablokowac zabijanie hostow ale czy nie latwiej sciagnac orpheu wrzucic do modules dopisac do modules.ini i wlaczyc plugin ktory podalem wyzej
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#14
Napisano 01.07.2010 12:45
Nie zapomnij wgrać sygnatury pluginu, bo wirtualna funkcja nie zadziała
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych