Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wybór broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fard

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Radzyń
Offline

Napisano 28.06.2010 19:30

Poszukuje skrypta w którym TT może wybrać broń na początku rundy - AWP lub Pompa
  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 29.06.2010 11:48

Robisz menu dla only TT i dodajesz 2 bronie... ;)
Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
I give_item... :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.06.2010 11:58

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>

#define AUTHOR "eX'#"
#define PLUGIN "Bronie"
#define VERSION "1.0"

#define przyciski (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Przyciski: 1,2,3,4,0



public plugin_init(){
        register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)
        register_menucmd(register_menuid("menu"), przyciski, "bronie")
        register_clcmd("say /bronie","wybor_broni")
}


public wybor_broni(id){
	show_menu(id, przyciski, "\r[Wybierz Bron]^n\r1. \wAWP^n\r2. \wShotgun^n^n\y0. Wyjscie", -1, "menu")
}
public bronie(id, key) {

	/* Menu:
	* Wybierz Bron
	* 1. AWP
        * 2. Shotgun
	*/
	switch (key) 
	{
		case 0: 
		{
                        if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
			give_item(id, "weapon_awp")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
                        }
                        else{
                        client_print(id,print_center,"Tylko TT moga wybrac bronie")
                        }
		}
		case 1: 
		{
                        if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
			give_item(id, "weapon_xm1014")
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 90)
                        }
                        else{
                        client_print(id,print_center,"Tylko TT moga wybrac bronie")
                        }
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Komenda /bronie wywołuje menu tylko dla TT, sprawdź, czy działa, bo pewny nie jestem. Jeżeli nie chcesz z komendą, to powiedz w której rundzie ma się pokazywać (od której)

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 29.06.2010 12:00


#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 29.06.2010 16:39

tylko że on chciał żeby samo się co rundę pokazywało


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define AUTHOR "eX'#"
#define PLUGIN "Bronie"
#define VERSION "1.0"

#define przyciski (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Przyciski: 1,2,3,4,0

public plugin_init()
{
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)
register_menucmd(register_menuid("menu"), przyciski, "bronie")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_event("HLTV", "wybor_broni", "a", "1=0", "2=0")
register_event("TextMsg","wybor_broni","a","2&#Game_w")
}
public fwHamPlayerSpawnPost(player)
{
set_task(1.0, "wybor_broni", player)
}
public wybor_broni(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
show_menu(id, przyciski, "\r[Wybierz Bron]^n\r1. \wAWP^n\r2. \wShotgun^n^n\y0. Wyjscie", -1, "menu")
}
}
public bronie(id, key)
{

/* Menu:
* Wybierz Bron
* 1. AWP
* 2. Shotgun
*/
switch (key)
{
case 0:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
}
case 1:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 34)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 29.06.2010 16:39


#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.06.2010 22:35

Czemu:

register_event("HLTV", "wybor_broni", "a", "1=0", "2=0")
        register_event("TextMsg","wybor_broni","a","2&#Game_w")

I co oznacza:

strip_user_weapons(id)


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2010 07:03

te evnty nie są chyba potrzebne skoro jest
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)

co do strip_user_weapons(id) to ta funkcja po prostu usuwa broń graczowi
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych