Poszukuje skrypta w którym TT może wybrać broń na początku rundy - AWP lub Pompa
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wybór broni
Temat rozp. Fard, 28.06.2010 19:30
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.06.2010 19:30
#2
Napisano 29.06.2010 11:48
Robisz menu dla only TT i dodajesz 2 bronie...
Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
I give_item...
Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
I give_item...
#3
Napisano 29.06.2010 11:58
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <csx> #include <fun> #define AUTHOR "eX'#" #define PLUGIN "Bronie" #define VERSION "1.0" #define przyciski (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Przyciski: 1,2,3,4,0 public plugin_init(){ register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN) register_menucmd(register_menuid("menu"), przyciski, "bronie") register_clcmd("say /bronie","wybor_broni") } public wybor_broni(id){ show_menu(id, przyciski, "\r[Wybierz Bron]^n\r1. \wAWP^n\r2. \wShotgun^n^n\y0. Wyjscie", -1, "menu") } public bronie(id, key) { /* Menu: * Wybierz Bron * 1. AWP * 2. Shotgun */ switch (key) { case 0: { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){ give_item(id, "weapon_awp") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30) } else{ client_print(id,print_center,"Tylko TT moga wybrac bronie") } } case 1: { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){ give_item(id, "weapon_xm1014") cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 90) } else{ client_print(id,print_center,"Tylko TT moga wybrac bronie") } } } return PLUGIN_HANDLED }
Komenda /bronie wywołuje menu tylko dla TT, sprawdź, czy działa, bo pewny nie jestem. Jeżeli nie chcesz z komendą, to powiedz w której rundzie ma się pokazywać (od której)
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 29.06.2010 12:00
#4
Napisano 29.06.2010 16:39
tylko że on chciał żeby samo się co rundę pokazywało
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define AUTHOR "eX'#"
#define PLUGIN "Bronie"
#define VERSION "1.0"
#define przyciski (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Przyciski: 1,2,3,4,0
public plugin_init()
{
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)
register_menucmd(register_menuid("menu"), przyciski, "bronie")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_event("HLTV", "wybor_broni", "a", "1=0", "2=0")
register_event("TextMsg","wybor_broni","a","2&#Game_w")
}
public fwHamPlayerSpawnPost(player)
{
set_task(1.0, "wybor_broni", player)
}
public wybor_broni(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
show_menu(id, przyciski, "\r[Wybierz Bron]^n\r1. \wAWP^n\r2. \wShotgun^n^n\y0. Wyjscie", -1, "menu")
}
}
public bronie(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz Bron
* 1. AWP
* 2. Shotgun
*/
switch (key)
{
case 0:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
}
case 1:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 34)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik hardbot edytował ten post 29.06.2010 16:39
#5
Napisano 29.06.2010 22:35
Czemu:
I co oznacza:
register_event("HLTV", "wybor_broni", "a", "1=0", "2=0") register_event("TextMsg","wybor_broni","a","2&#Game_w")
I co oznacza:
strip_user_weapons(id)
#6
Napisano 30.06.2010 07:03
te evnty nie są chyba potrzebne skoro jest
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
co do strip_user_weapons(id) to ta funkcja po prostu usuwa broń graczowi
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
co do strip_user_weapons(id) to ta funkcja po prostu usuwa broń graczowi
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych