Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

moce do klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 28.06.2010 09:51

Witam zrobilem moce do klas zeby nie pisalo w /item zrobilem to tak
c_damage[33]
c_vampire[33]
potem
/* EFFECTS ================================================================================================= */

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 || c_damage[attacker_id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id] || c_damage[attacker_id])
		{
			set_user_health(id,get_user_health(id) - player_b_damage[attacker_id] || c_damage[attacker_id])
			
			if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
		} 

	}
}

/* ==================================================================================================== */

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_vampire[attacker_id] > 0 || c_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id] || c_vampire[attacker_id],0,"")
		}
}
nastepnie
public select_class_menu(id, key) 
{ 
	new lx[16]
	g_haskit[id] = 0
	c_jump[id] = 0
	c_damage[id] = 0
	c_vampire[id] = 0
	switch(key)
i pod klasa
c_vampire[id] = 15
c_damage[id] = 15
ale vampik dodaje tylko 1 hp a damage dodatwoke 1 dmg
jak to naprawic?
  • +
  • -
  • 0

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 28.06.2010 14:28

/* EFFECTS ================================================================================================= */

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 || c_damage[attacker_id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id] || get_user_health(id) > c_damage[attacker_id])
		{
			if(player_b_damage[attacker_id] > 0)
				set_user_health(id,get_user_health(id) - player_b_damage[attacker_id])
			else
				set_user_health(id,get_user_health(id) - c_damage[attacker_id])
			
			if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
		} 

	}
}

/* ==================================================================================================== */

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_vampire[attacker_id] > 0 || c_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		if(player_b_vampire[attacker_id] > 0)
			change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
		else
			change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"")
	}
}
Alternatywa zwraca w zależności od warunków wartość 0 lub 1 dlatego używa się jej głównie w if'ach.
  • +
  • -
  • 0

#3 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 28.06.2010 14:31

moglbys mi to n napisać jak to ma byc dokladnie
  • +
  • -
  • 0

#4 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 28.06.2010 14:31

moglbys mi to n napisać jak to ma byc dokladnie
  • +
  • -
  • 0

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.06.2010 15:20

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
		{
			set_user_health(id,get_user_health(id) - player_b_damage[attacker_id])
			
			if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
		} 

	}
	if (c_damage[attacker_id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id) > c_damage[attacker_id])
		{
			set_user_health(id,get_user_health(id) - c_damage[attacker_id])
			
			if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
		} 

	}
}

/* ==================================================================================================== */

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
        }
	if (c_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"")
        }
}

O ile Ty podałeś dobry kod to ten bd działać. Nawet pomyśleć nie możesz tylko wszystko jak na tacy chcesz. :F

#6 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 28.06.2010 19:07

dziex zaraz sprawdze
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych