Napisz co jeszcze nie jest zrobione to moze popatrze, jedno co mi sie rzucilo w oczy to twoj item ktory daje awardxp nie ma prawa dzialac bo w itemie deklarujesz niby zwiekszone xp ale pozniej funkcja od expa i tak ustawia swoje standardowe wartosci.
2. Naprawienie "Mefisto" żeby miał zmniejszoną widoczność z 255 do 100 i żeby nie było slychac jego krokow
Co do tego punktu, kroki juz naprawialem a zeby mu zwiekszyc widocznosc to robisz to samo co ma ninja, czyli
wyszukujesz:
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 10
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
i dodajesz pod tym:
else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 100
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}