Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Archy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 27.06.2010 14:30

Gdy ososba która posiada item archy nacisnie E i spadnie na ziemie traci hp. wklejam swój public item_gravitybomb(id) bo chyba tam jest błąd..


public item_gravitybomb(id)
{
if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND)
{
hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 4)
{
hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 4 sekundy")
return PLUGIN_CONTINUE
}

gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

if (origin[2] == 0)
earthstomp[id] = 1
else
earthstomp[id] = origin[2]

set_user_gravity(id,5.0)
falling[id] = true


return PLUGIN_CONTINUE

}

public add_bonus_stomp(id)
{
set_gravitychange(id)

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

new dam = earthstomp[id]-origin[2]

earthstomp[id] = 0

//If jump is is high enough, apply some shake effect and deal damage, 300 = down from BOMB A in dust2
if (dam < 85)
return PLUGIN_CONTINUE

dam = dam-85

message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1<<14 );
message_end();

new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(id,"player",230.0+player_strength[id]*2,entlist,512)


for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue

if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue

if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue

new Float:id_origin[3]
new Float:pid_origin[3]
new Float:delta_vec[3]

pev(id,pev_origin,id_origin)
pev(pid,pev_origin,pid_origin)


delta_vec[x] = (pid_origin[x]-id_origin[x])+10
delta_vec[y] = (pid_origin[y]-id_origin[y])+10
delta_vec[z] = (pid_origin[z]-id_origin[z])+200

set_pev(pid,pev_velocity,delta_vec)

message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,pid)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1<<14 );
message_end();

change_health(pid,-dam,id,"world")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 28.06.2010 17:21

Jesli nic tam nie podmieniales to watpie. Jesli podmieniales to wklej sobie funkcje z oryginalnego diablo. Nikt ci tu cudow nie wymysli przeciez.
Wydaje mi sie jednak ze diablo nie ma z tym nic wspolnego i dodales jakis inny plugin ktory podczas upadku zabiera wiecej HP i to przez niego ktos z archami traci hp.
  • +
  • -
  • 0

#3 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 29.06.2010 08:30

Moze knifemod?? tam jest nóż do gravitacji
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#4 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 29.06.2010 15:10

raczej watpie, knifemody sa wszedzie i takich cyrkow nie ma, ja bym raczej obstawial cos z realmoda, typu fallingdamage(to chyba gdy ktos komus skoczy na glowe) albo jest taki plugin ze gdy spadasz do wody to tez zabiera HP.
  • +
  • -
  • 0

#5 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 29.06.2010 22:05

zaden z tych pluginów nie jest na moim servie.. Plugin zmieniajacy gravitacje to tylko knife mod i to tyle co mam na servie... A czy jest mozliwe ze poprostu w diablomodzie bylo juz cos zbugowane??
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.06.2010 23:03

A czy jest mozliwe ze poprostu w diablomodzie bylo juz cos zbugowane??


Nie. Znaczy, po Twojej przeróbce możliwe, chociaż z kodu wynika, że nie w kodzie od archów.

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 06.07.2010 12:00

Daj swój "public client_PostThink( id )" tam jest kod od bezpiecznego uderzania w ziemie.
  • +
  • -
  • 0

#8 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 06.07.2010 14:58

public client_PostThink( id )
{
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
{
if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
else set_pev(id,pev_watertype,-3)
}

}

public client_AddToFullPack(ent_state,e,edict_t_ent,edict_t_host,hostflags,player,pSet)
{
//No players need this rather cpu consuming function - dont run
if (!use_addtofullpack)
return FMRES_HANDLED

if (!pev_valid(e)|| !pev_valid(edict_t_ent) || !pev_valid(edict_t_host))
return FMRES_HANDLED

new classname[32]
pev(e,pev_classname,classname,31)

new hostclassname[32]
pev(edict_t_host,pev_classname,hostclassname,31)


if (equal(classname,"player") && equal(hostclassname,"player") && player)
{
// only take effect if both players are alive & and not somthing else like a ladder
if (is_user_alive(e) && is_user_alive(edict_t_host) && e != edict_t_host)
{
//host looks at e
if (HasFlag(e,Flag_Illusion))
return FMRES_SUPERCEDE

//E Is looking at t and t has the flag
if (HasFlag(edict_t_host,Flag_Illusion))
return FMRES_SUPERCEDE
}

}

return FMRES_HANDLED

}

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 06.07.2010 15:58

if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
        if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))

Czemu tam masz if'a do if'a?

Tam normalnie jest funkcja od podwójnego skoku, a teraz jest jakis bałagan - albo popraw to co chciales zrobić, albo usuń pierwszego if'a bo tak to nie masz ochrony.
  • +
  • -
  • 0

#10 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 06.07.2010 16:16

tak bylo w oryginale...
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#11 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 06.07.2010 17:11

5.9l na forum ma:
public client_PostThink( id )
{
	if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)
	if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
	{
			if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
			else set_pev(id,pev_watertype,-3)
	}
	
}

wiec jestem nie ufny :)
  • +
  • -
  • 0

#12 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 06.07.2010 18:30

to jak to zrobic aby działalo??
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#13 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 06.07.2010 18:39

albo popraw to co chciales zrobić, albo usuń pierwszego if'a bo tak to nie masz ochrony.


  • +
  • -
  • 0

#14 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 06.07.2010 18:42

zebym jeszcze wiedzial jak to naprawic..
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#15 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 06.07.2010 20:07

Najprościej:
public client_PostThink( id )
{
        if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
        if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
        {
                        if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
                        else set_pev(id,pev_watertype,-3)
        }
        
}
na:
public client_PostThink( id )
{
        if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
        {
                        if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
                        else set_pev(id,pev_watertype,-3)
        }
        
}

  • +
  • -
  • 0

#16 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.07.2010 07:27

linijka która kazales mi skasowac byla od skokow w itemie airbooster. teraz airbooster nie dziala
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#17 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.07.2010 22:45

Nie, tamta linia, to był warunek do funkcji, ale funkcji jakoś tam brakuje dlatego napisałem:

albo popraw to co chciales zrobić

Bo ten warunek był też większy niż standardowy, więc nie masz co zaprzeczać, że by zmieniany.

A prawdą jest, że najprościej naprawić archy usuwając warunek który nic pożytecznego w tamtym momencie nie robił :spadowa:
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych