Jak zmienic kolor tego w ktorym wyswietla sie lvl, klasa itp??
pomoc oczywiscie wynagrodze
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Call of duty mod Pyatnie
Temat rozp.
slowly
, 27.06.2010 14:28
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.06.2010 14:28
#2
Napisano 27.06.2010 15:21
Chodzi o ten czerwony napis?
Znajdź w sma
kolor wyznaczają pierwsze 3 liczby czyli 255,0,0 - rgb
Znajdź w sma
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
kolor wyznaczają pierwsze 3 liczby czyli 255,0,0 - rgb
#3
Napisano 27.06.2010 15:48
tak dzięki
27 czerwiec 2010 - 15:48:
ale jak zmienic zeby byl nie czerwony tylko np zielony
27 czerwiec 2010 - 15:48:
ale jak zmienic zeby byl nie czerwony tylko np zielony
#4
Napisano 27.06.2010 15:52
tak dzięki
27 czerwiec 2010 - 15:48:
ale jak zmienic zeby byl nie czerwony tylko np zielony
The Sixteen Named Colors -- All Codes (Hex, Dec, Percent, HSL, CMYK)
Czwarta kolumna, zatytułowana Dec Code.
Na przykładzie:
kolor czerwony:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
kolor zielony:
set_hudmessage(0, 128, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Kolor zawsze wyznaczają 3 pierwsze liczby!
Użytkownik Whitehouse edytował ten post 27.06.2010 15:53
"Man with a Movie Camera"
#5
Napisano 27.06.2010 15:52
Ogólnie kolorki rgb możesz sprawdzić np w.. paincie?
Aczkolwiek zielony to po nazwie red, green, blue to będzie
Aczkolwiek zielony to po nazwie red, green, blue to będzie
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
#6
Napisano 27.06.2010 16:32
dzięki obydwaj Dostajecie reputacje
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych