1.Chce zmienic HuD ktory jest jak nie zyjesz czyli taki
Nick:Żal.pl
Klasa:Paladyn
Poziom:44
Przedmiot: coś tam;d
Inteligencja:99
Sila:99
Zrecznosc:99
Zwinnosc:99
Chce usunac widzialnosc statystyk,gdyz staty gracza sa dla niego,nie dla innych,ale nie wiem jak czyli:
Nick:
Poziom
Klasa Postaci:
Przedmiot:
2.Jak zmniejszyć grawitacje ninji,zwiększyć jego niewidzialność i szybkość?
3.Jak zwiększyć moce przedmiotow,bo nigdzie nie moge tego znaleźć,podajcie wycinek z pliku.
4.Chciałbym dodać jakieś dźwięki do diablo moda,ale nie wiem jak
5.Chciałbym także,zeby kazda klasa postaci miala wlasny model,z podzialem na CT i TT,oraz modele noży dla każdej klasy postaci
6.Jak zrobić,aby dostawać za level nie 2 pkt do statystyk,tylko 3 pkt. statystyk?
7.Czy można przerobić tak sklep,aby jak otworzyć "Kup przedmiot" wyświetlła by się lista przedmiotów,które chcesz kupić, za rózną cenę??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pytania o DiabloMod[Poprawka]
Temat rozp.
SWiTcH
, 27.06.2010 12:07
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.06.2010 12:07
#2
Napisano 27.06.2010 12:47
1.
5.model nozy [Tutorial]Dla danej klasy dany nóż. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
7.Tak
public UpdateHUD() { //Update HUD for each player for (new id=0; id < 32; id++) { //If user is not connected, don't do anything if (!is_user_connected(id)) continue if (is_user_alive(id)) write_hud(id) else { //Show info about the player we're looking at new index,bodypart get_user_aiming(id,index,bodypart) if(index >= 0 && index < MAX && is_user_connected(index) && is_user_alive(index)) { new pname[32] get_user_name(index,pname,31) new Msg[512] set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0) format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index]) show_hudmessage(id, Msg) } } } }2.
if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) }3.
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 134. Polecam alt end round sound
5.model nozy [Tutorial]Dla danej klasy dany nóż. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
7.Tak
Użytkownik xdx551 edytował ten post 27.06.2010 13:34
#3
Napisano 27.06.2010 12:57
6.
Znajdz:
Zmien na:
Znajdz:
public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
write_hud(id)
}
}
}
Zmien na:
public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=3
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=3
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
write_hud(id)
}
}
}
Pomogłem?? DAJ
#4
Napisano 27.06.2010 17:41
xdxd551 powiedz co w tym mam pozamieniac,powklejac,poprzestawiac to co dales bo sam nie wiem
Użytkownik SWiTcH edytował ten post 27.06.2010 17:42
#5
Napisano 27.06.2010 18:32
1.
3.
5. tutaj masz model dla klasy i noza klasy
[5.9l] model dla danej klasy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Tutorial]Dla danej klasy dany nóż. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
new Msg[512] set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0) [b]format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index])[/b] show_hudmessage(id, Msg)zamien na
new Msg[512] set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0) format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index]) show_hudmessage(id, Msg)2.
if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) }Tutaj
set_user_gravity(id, 0.17)zmieniasz gravitacje czyli jest teraz 17% z 100% (17% z normalnej gravitacji)
3.
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] [b]render = 13[/b]render = 13 to masz niewidocznosc czyli teraz ninja ma widocznosc zmiejszona do 13
5. tutaj masz model dla klasy i noza klasy
[5.9l] model dla danej klasy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Tutorial]Dla danej klasy dany nóż. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Użytkownik xdx551 edytował ten post 27.06.2010 18:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych