Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item BOHYwieksza predkosc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 19:28

Na innym forum znalazłem item który daje szybsze bieganie. Pytanie w które dokladnie miejsce wstawic ten kod??


Znajdz w funkcji public set_speedchange(id):
Kod:

if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds )

Dopisz predkość przy czym wybierz najbardziej odpowiednią prędkość dla siebie:
Kod:

if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 150 )

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#2 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 26.06.2010 21:36

Znajdz w funkcji public set_speedchange(id):
Cos jest w tym nie jasnego :P ? funkcja od szybkosci
public set_speedchange(id)

  • +
  • -
  • 0

#3 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 21:43

ok ale w którym dokladnie miejscu??

public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED

if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Shaman) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
}

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#4 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 27.06.2010 02:02

dzięki, ze zalozyles temat. Juz edytowalem ten tutorial.
Po
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)

if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 80)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
  • +
  • -
  • 0

#5 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 27.06.2010 22:57

dodałem tak jak napisałes i nadal nie dzial ;/
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#6 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 28.06.2010 16:43

A u mnie dziala. Predkosc 80 to nie jest zawrotna predkosc i moze tego nie zauwazasz ale najlepiej sprawdzic czy dziala poprzez wgranie pluginu speedometr. Na nim bardzo latwo zauwazyc ze gracz porusza sie ze zwiekszona szybkoscia.
Caly opis wyglada mniej wiecej tak:
Znajdz:
new player_b_mine[33] = 1
dodaj pod
new player_b_bohy[33] = 1	//Ability to run faster
Znajdz
player_b_mine[id] = 0
dodaj pod
player_b_bohy[id] = 0
Znajdz opis
if (player_b_mine[id] > 0)
i pod ta funkcja dodaj taka:

if (player_b_bohy[id] > 0)
        {
                add(itemEffect, 199, "Buty Hermesa zapewniaja ci znacznie zwiekszona szybkosc poruszania<br>")
        }
Dodaj nowy itemek i zwieksz zakres losowanych itemow o numer itemka xx (gdzie za xx podajesz ostatni item)

case xx:
                {
                        player_item_name[id] = "Buty Hermesa"
                        player_item_id[id] = rannum
                        player_b_bohy[id] = 1
                        show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Dostajesz bonus do szybkosci", player_item_name[id])
                }
Podmien funkcje public set_speedchange(id) i zamiast 80 ustaw odpowiednia dla ciebie szybkosc jaka ma dodawac item

public set_speedchange(id)
{
	if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
	else agi=BASE_SPEED
	
	if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
	{
		new speeds
		if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
		if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 80)
		else set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
	}
}

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 28.06.2010 16:50

  • +
  • -
  • 0

#7 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 29.06.2010 09:09

Ja dodałem taką predkosc if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 150). Zaraz zmienie na 500 ^^ moze wtedy zadziala

@Edit. Nadal nie dziala ;/

Użytkownik TaKieCos edytował ten post 29.06.2010 10:59

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#8 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 29.06.2010 15:09

No to albo masz jakies bledy w diablo albo cos zle robisz bo u mnie w ten sposob dziala.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych