Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Itemdzieki niemu dostaje sie HE co rune


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 10:57

Witam. wpadlem na pomysl zrobienia itemu, który co runde daje HE za free. Myslalem ze jak zrobie tak tobedzie dobrze\/ . Lecz HE dostaje sie tylko wtedy gdy dostaje sie item. Jak zrobic aby co urnde dostawal HE?

		case 78:
{
player_item_name[id] = "Ciasteczka Babuni"
player_item_id[id] = rannum
player_b_grenade[id] = random_num(1,2)
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
}

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#2 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 26.06.2010 21:38

A może sproboj zrobić zmienne i przypiąć pod nie w roundstart funkcje od dawania granata
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

  • +
  • -
  • 1

#3 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 22:03

dodałem zmienna:

new player_b_dajhe[33] = 1	//Give hegrenade


potem w public reset_item_skills(id):

	player_b_dajhe[id] = 0	//Daje he co runde


nastepnie w public iteminfo(id):

	if (player_b_dajhe[id] > 0) 
{
add(itemEffect,199," Dostajesz HE co runde <br>")
}


Oczywicsie w public award_item(id, itemnum):

		case 82:
{
player_item_name[id] = "Czarodziej"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dajhe[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Dostajesz HE co runde", player_item_name[id])
}


W public upgrade_item(id) nic nie dodalem bo chyba nie trzeba??


W public RoundStart() dodałem tak ale nie wiem czy dobrze, zaraz sprawdze
		if(player_b_dajhe[i]) player_b_dajhe[i] = 1
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")




Jeżeli coś mam źle napisać wmiare szybko :)

Użytkownik TaKieCos edytował ten post 26.06.2010 22:07

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#4 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 26.06.2010 22:12

W roundstart daj raczej if(player_b_dajhe[id]) fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") , bo to co masz nie ma sensu.
  • +
  • -
  • 0

#5 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 22:41

Właśnie że ma sens i item mi działa. + dla ReDDi'ego za pomoc
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.06.2010 22:54

Właśnie że ma sens i item mi działa. + dla ReDDi'ego za pomoc


Powiedział to ten, co się zna na pisaniu pluginów.

Nie ma, bo optymalniej jest tak jak Siemir napisał. -.-




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych