case 78:
{
player_item_name[id] = "Ciasteczka Babuni"
player_item_id[id] = rannum
player_b_grenade[id] = random_num(1,2)
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Itemdzieki niemu dostaje sie HE co rune
Temat rozp.
TaKieCos
, 26.06.2010 10:57
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.06.2010 10:57
Witam. wpadlem na pomysl zrobienia itemu, który co runde daje HE za free. Myslalem ze jak zrobie tak tobedzie dobrze\/ . Lecz HE dostaje sie tylko wtedy gdy dostaje sie item. Jak zrobic aby co urnde dostawal HE?
Pomogłem?? DAJ
#2
Napisano 26.06.2010 21:38
A może sproboj zrobić zmienne i przypiąć pod nie w roundstart funkcje od dawania granata
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
#3
Napisano 26.06.2010 22:03
dodałem zmienna:
potem w public reset_item_skills(id):
nastepnie w public iteminfo(id):
Oczywicsie w public award_item(id, itemnum):
W public upgrade_item(id) nic nie dodalem bo chyba nie trzeba??
W public RoundStart() dodałem tak ale nie wiem czy dobrze, zaraz sprawdze
Jeżeli coś mam źle napisać wmiare szybko
new player_b_dajhe[33] = 1 //Give hegrenade
potem w public reset_item_skills(id):
player_b_dajhe[id] = 0 //Daje he co runde
nastepnie w public iteminfo(id):
if (player_b_dajhe[id] > 0)
{
add(itemEffect,199," Dostajesz HE co runde <br>")
}
Oczywicsie w public award_item(id, itemnum):
case 82:
{
player_item_name[id] = "Czarodziej"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dajhe[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Dostajesz HE co runde", player_item_name[id])
}
W public upgrade_item(id) nic nie dodalem bo chyba nie trzeba??
W public RoundStart() dodałem tak ale nie wiem czy dobrze, zaraz sprawdze
if(player_b_dajhe[i]) player_b_dajhe[i] = 1
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
Jeżeli coś mam źle napisać wmiare szybko
Użytkownik TaKieCos edytował ten post 26.06.2010 22:07
Pomogłem?? DAJ
#4
Napisano 26.06.2010 22:12
W roundstart daj raczej if(player_b_dajhe[id]) fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") , bo to co masz nie ma sensu.
#5
Napisano 26.06.2010 22:41
Właśnie że ma sens i item mi działa. + dla ReDDi'ego za pomoc
Pomogłem?? DAJ
#6
Napisano 26.06.2010 22:54
Właśnie że ma sens i item mi działa. + dla ReDDi'ego za pomoc
Powiedział to ten, co się zna na pisaniu pluginów.
Nie ma, bo optymalniej jest tak jak Siemir napisał. -.-
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych